neděle 10. června 2012

Oldschool

Tak jsem si konečně nechala vyvolat fotky a mohu se tak podělit o pár vzpomínek na jaro tak jak jsem je zachytila oldschool foťákem... (Pro vzpomínky na zimu klik!)
V březnu jsem byla na exkurzi v Terezíně... Byla ještě pořádná zima... U druhé fotky byla fakt nutná cenzura - ono když člověk nemůže vybírat z x fotek tak se ukáže pravda o tom že na fotkách vypadám jako pako...
Tyhle slunečný fotky jsou z víkendového výletu... Aj uplně bych hned zase někam jela! 
Ha tohle jsem zachytila jen na film... Nálada na rudý rty a flitrovaný šaty na večírek...
A rozevláté fotky... Jak tak koukám na tu sukni uplně toužím si jí zase co nejdřív vzít :)
A nakonec nádherný výhled z našeho pokoje na koleji...
Chtěla jsem na film fotit na sestřině svatbě... Jenže po pár cvaknutích se ozval divný zvuk a celý se to nějak rozbilo... No teda povedlo se film zavinout a předala jsem ho k vyvolání tak z toho třeba aspoň něco bude... Uvidíme v pondělí! 

Jinak - dneska jsem skládala první část CAE zkoušek z angličtiny a týjo vůbec nevim... Bylo to jen mluvení zbytek mě čeká ve středu... No nejvíc mě nervuje že si tam dělali poznámky a výsledky se dozvím až na konci července... Tak držte palce!
 
Doufám že máte skvělý víkend!
Alice

25 komentářů:

  1. není zas tak těžký ohlídat si, aby ti to aspoň nepadalo.
    zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ono asi záleží i na přístupu - já fotim jen tak pro radost a pro to překvapení naprosto bez fotografických ambic...

      Vymazat
  2. Se zkouškami držím palce. Některé fotky (zejména 1. dvě) jsou úchvatné! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuju! to mi připomíná že jsem je už dlouho neměla!

      Vymazat
  4. Puf, ty vlásky jsi měla nejhezčí, když byli nejkratší (:!

    OdpovědětVymazat
  5. haluz, draha! ty si tiez taky chameleon,ze? lebo aj v blondavych aj v zrz si fakt kocka!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó chameleon zdraví chameleona :D děkuju moc!

      Vymazat
  6. máš superské vlasy!
    :))


    pozývam ťa na moju facebook fan page, dakujem ak sa pridáš :)
    http://www.facebook.com/nattsphotodiary?bookmark_t=page

    OdpovědětVymazat
  7. Ústecký výhled? :-))
    Terezínský kostel je honosný a nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  8. boží!!! to je nejlepší žejo, čekat na vyvolané fotky! já teď chvíli nefotila a úplně mě to štve, protože jsem prošvihla super fotky! fuu...
    moc se mi líbí ty tvé <3

    OdpovědětVymazat
  9. Mě nejvíc zaujala nádherná barva vlasů. Doufám předpokládám správně, že jsou barvené? Pokud ano, budu tak drzá a ráda bych se dožadovala informace, co je to za značku a jaký odstín :) Taková krásná zrz se málokdy vidí. Moc ti sluší. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvůj odhad je bohužel špatný...barva kterou mám tady je výsledek odbarvování takže to byla spíš sázka do loterie než že bych věděla jak to dopadne... takže se omlouvám ale neporadím ti...
      (ale pokud jsme se špatně pochopily a myslíš barvu kterou mám teď (fotky ze svatby třeba) tak to je loreal odstín mango!)

      Vymazat
  10. Jůvindy jé, co to vidím na první fotce? :)

    OdpovědětVymazat
  11. z niektorých fotiek ide ozaj skvelá atmosféra. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.