sobota 23. června 2012

Na přehradě

Včera jsem byla letos poprvé na přehradě... Ale až navečer takže fotky v plavkách nečekejte (no ale to nečekejte asi nikdy :D )... Po dlouhé době jsem se viděla s Matějem a tak vznikly tyhle fotky ze kterých mám vážně radost :) 
Po dlouhý době jsem vytáhla tyhle šaty... Mám je už docela dlouho ale nosim je málokdy - a teď si řikam že je to škoda protože se mi vážně líběj :) Jsou celkem průsvitný  a hezky povlávaj... Kvůli průsvitnosti mám pod nima ještě černou sukni samozřejmě :) Šaty jsou z h&m botky z ny pásek z lindexu a šperky s ptáčkama nevim odkud...
A jestli nevíte co dělat dneska večer tak na nova cinema je Pomáda! :)

Já si půjdu natrhat nějaký třesně a budu si užívat pohodovou sobotu... 

Mějte se krásně!
Alice

35 komentářů:

  1. Ty fotky jsou nádherný. Šaty jsou boží a hrozně ti seknou. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký blog :)


    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. tie fotky sú skvelé, úplne ako z wonderlandu ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou hrozně hezký, to máš pravdu :)) a fotky od Matěje, na ty se kouká dobře vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a doufám že si to přečet!

      Vymazat
    2. přečetl :)

      Vymazat
  5. Šaty jsou vážně moc krásný a strašně ti sluší! Nos je častěji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní šaty! Tobě sluší snad každá barva vlasů :)
    A po dlouhých úvahách jsem si před hodinou objednala Touch, jako ty, nemůžu se dočkat :)/Mám pocit, žes ho pojmenovala po někom z řecké mytologie, žejo? ;)/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevim zelenou a černou sem ještě neměla :D a děkujuuuu!

      Vymazat
  7. Ahojky!
    Pojď na GIVEAWAY!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/06/giveaway-i.html

    Celý blog tady: http://she-is-the-1.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké, strašně moc se mi líbí tvoje barva vlasů! taky o něčem takovém uvažuju, al easi budu vypadat jako blázen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a vůbec né myslim že by ti to slušelo! :)

      Vymazat
  9. super šaty . a máš krasnu farbu vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  10. TY VLASY! to je barva, wau!

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. to ti moc sluší! šaty i vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  12. hello, nice blog! we just started a blog, would you want to go and give me your own opinion .. If you like you can become our follower :)
    http://for-midable.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. Budu dělat gendrově neodpovídající natírací práci a poohlížet se po něčem .. more suitable? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.