úterý 5. června 2012

Na mole

Jak už jsem psala v sobotu se mi vdávala sestřička... Po samotném obřadu následoval oběd (mňam!) no a potom samozřejmě oslava :) A protože svatba sestry je fakt dobrej důvod k nakupování pořídila jsem si rovnou dvoje modré šaty! Tyhle jsem si nechala na oslavu :)
Slavili jsme na lomu což vysvětluje fotky na molu... Šaty jsou z asosu botky z newyorkeru (fakt je nosim furt) pásek z lindexu a svetřík mám už hrozně dlouho a kupovaný je ve Španělsku... A náušnice je kdysi půjčená a nikdy nevrácená... 
A na zádech maj mašli! A jak jste si asi všimli navrátila jsem se zase k zrzavé barvě... Jsem takhle fakt spokojená :) A s modrou mi to ladí nemyslíte? 
To že bylo teplo je opět jenom zdání ve skutečnosti byl celkem chladno a hlavně větrno... No ale v pozdních hodinách plných tance už to bylo jedno :) Oslava byla vážně skvělá!

Co říkáte na zrzavou? A kdy jste si naposledy pořádně zatancovali?

Mějte se skvěle!
Alice

30 komentářů:

  1. Já mám mnohem raději více červenou než zrzavou ale Tobě to sluší. Je to extravagantní a to Ti fakt sluší. Šaty jsou hezky řešené, mašlička je krásná a to tetování...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi se právě víc líbí zrzavá :) a děkuju moc moc :)

      Vymazat
  2. Alice, tyhle šaty jsou úplně přesně na tebe! Ta barva i ten střih a ta mašlička vzadu je úplně úžasná a nedovedu si představit, na kom by mohly vypadat líp :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty si očarujúca a tie botky ... sú ... no nemám slov ...sú naprosto dokonale

    OdpovědětVymazat
  4. já jednoznačně pro zrzavou :) mám jí od malička a nikdy bych jí nevyměnila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrzavá ti sluší nejvíc! A hlavně vážně skvěle vypadá s modrou! Šaty jsou oboje naprosto úžasné a moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě ti nejvíc sedla ta žvýkačkově růžová, co jsi měla asi před rokem a půl. Ale chápu, že to pro vlasy musí být boj... Škoda. Ta zrz je ale taky dobrá. Zase Lush? A nepůjdeš zase na krátko? To ti taky skvěle sedlo. :D

    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha pozorná čtenářka děkuju! :)
      já bych nějakou takovou bláznivou barvu fakt ráda ale nejde to no... a tohle není lush ale loreal barva se jmenuje mango :) a střih no to je další otázka na kterou nevim odpovědět - hrozně bych chtěla dlouhý vlasy ale zase to teď furt nosim v culíku... no nevim!

      Vymazat
  7. mě ani nedošlo,že jsi zase zrz :D

    to jsem ale všímavá teda,fuuuu

    šaty jsou cool,hlavně ta mašle!

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně se mi líbí ty botky, v New Yorkeru jsem si jich vůbec nevšimla :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no měli by tam ještě být řekla bych - kupovala jsem je je to asi tři týdny...

      Vymazat
  9. Ty šaty jsou boží, zvlášť ty záda. Zrzavá ti sluší a modrá k ní jde skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Děláš si legraci? Pořádně tancuju pořáááád! Každej den tancuju i zpívám - jen tak se dá přežít se štěstím na rtech ;-).
    "Módní" molo ti neskutečně sedne, stejně tak jako barva vlasů. Gorgeous! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé to je super! tak to to máš stejně jako já :)
      děkuju!

      Vymazat
  11. Ta zrzavá Ti taaak sluší!! To je zase z Lushe nebo jiná? Fakt nádherná...co bych za takovou dala, chjo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! ale vždyť ty máš skvělou barvu! tohle je mango od lorealu - ale chytlo to fakt dost jak jsem to měla blond předtim...

      Vymazat
  12. Ty boty jsou z NY?? No do haaje, pripisuju je na nakupni seznam, protoze jsou proste dokonaly!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Asos, no jasně, já se na ně taky dívala!! A ty boty jsou super - do New Yorkeru už moc nechodím, tak se ani nedivím, že o nich nevím...:) A ty jsi je koupila teď někdy, nebo už je to dávno? Já jen jestli má cenu ještě je v obchodě hledat nebo ne... :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam taky moc nechodim ale byla jsem fakt krásně překvapená! mám je asi tři týdny řekla bych že má cenu hledat :) dík!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.