pátek 15. června 2012

Čtvrtek

Na čtvrtcích je něco záludného... Abych to vysvětlila - většinu času trávím v Ústí a většinu večerů potom trávím venku samozřejmě ve společnosti přátel... No a jak se týden chýlí ke konci a už to vypadá že se nebude nic moc dít... Jenže to je právě magie čtvrtku! Možná je to myšlenkou že se celý víkend neuvidíme nebo nevím... Ale prostě ve čtvrtek se to vždycky nějak zvrhne!
A stejně tak to bylo i včera... Šli jsme jenom do obchodu a potom jen tak ke klukům že si společně uvaříme večeři... No a potom fotbal a fotbal v hospodě a zase ke klukům a sááákra ten čas letěl! Skvělý večírek!
Takže fotky cestou do toho obchodu... No fotky po x hodinách zábavy vážně vidět nechcete :D Tuhle náušnici (z h&m) jsem si dost oblíbila - miluju totiž když náušnice cinká okolo ucha :)
A jinak je to prostě taková ta moje klasika když se mi nechce přemýšlet co na sebe... Černá sukně + bílé tílko + výrazný punčochy + zajímavá náušnice = jednoduchost podle mého gusta! (Jo a všechno je to h&m až na boty ty jsou ny a sako je ze sekáče...) 
Jo všimli jste si - moje pihy a moje vlasy maj stejnou barvu!
Bude mi to Ústí a naše šílený čtvrtky hrozně moc chybět... Tenhle byl totiž asi už náš poslední...


A co vaše čtvrtky? A váš recept na jednoduchý outfit?


Hezký víkend!
Alice

18 komentářů:

  1. já se ve čtvrtek připravuju na pátek, až přijedu domů a na páteční večer.
    No když se mi nechce přemýšlet vždycky to zachrání džíny, barevný tričko a baleríny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já právě pátky moc neprožívám - paříme nejvíc v úterý a ve středu...

      Vymazat
  2. nausnica je super! :) som ju tam nevidela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a nevim - kupovala jsem ji v Ústí a příjde mi že tam vždycky maj jiný věci...

      Vymazat
  3. On je totiž čtvrtek malej pátek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo ale já v pátek většinou tak max koukám na film :D užívám si hlavně v týdnu!

      Vymazat
  4. ružové pančuchy/ silonky
    som obrovský milovník farebných pančúch! :)

    Nová giveaway na blogu, zapoj sa ak chceš! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/2012/06/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední fotka je nej! A sekne ti to, taky miluju barevný punčocháče.

    OdpovědětVymazat
  6. botky a nausnicka nejlepsi.
    muj jednoduchej outfit asi bila kosile, kozenková černá áčková sukně, dominantní naušnice a šátek do vlasů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a právě proto že tohle je pro tebe jednoduchej outfit mě bavíš! tak to má být :)

      Vymazat
  7. Jé, já si nedávno pořídila taky takovou náušnici, akorát místo těch kulatejch placiček tam mam takový dlouhý špičatý jakoby ostny;) A taky cinká a je skvělá!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.