úterý 19. června 2012

Busy bee

Posledních pár dní bylo pro mě opravdu náročných... 
V sobotu jsem celý den točila pivo - vytočili jsme čtyři sudy! Šlo o dětský den a taky potápěčskou šou... Spousta lidí spousta atrakcí no šílený!
Případní zájemci o potápění koukněte sem! :)
No ovšem točení piva dlouhodobý přecházení nachlazení no a taky večerní koupání mi neudělalo dobře takže jsem padla s chorobou... Hrozně mě to štve! Konečně teplo a já ležim! No dneska už mi bylo celkem dobře ale aby toho nebylo málo povedlo se mi skřípnout si palec do dveří u auta... Jako šíleně to bolí! 
A ve čtvrtek ráno nastupuju na brigádu... No a to už nebudu stíhat vůbec a navíc musim přemluvit někoho z rodiny pro focení na blogísek... Protože (a to je nejhorší!) mého milého teď neuvidim hrozně dlouho! 
Tak držte palce - ať zvládnu nástup do práce a zahojí se mi ten palec! 


Mějte se krásně!

Alice

10 komentářů:

  1. Dětský den a vytočené 4 sudy piva, to zní tak nesourodě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to víš děti chodí s rodiči a rodiče žízní! :) a navíc je to taky potápěčská šou takže si to užijou i dospělí :)

      Vymazat
  2. jsi strašně kouzelně roztomilá :)
    jinak nemoc v takovým počasí? to musí být pořádně naprd!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a bylo to naprd to mi máš pravdu!

      Vymazat
  3. Tedy já jsem ráda, když si natočím pro sebe :D...
    Jinak Ti to moc sluší, máš hezkou barvu vlasů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš léta praxe...
      a děkuju moc!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. no nikam - jenom už skončil semestr a tak já jsem jela domů aon taky což je v naše případě dost daleko od sebe... a teď bude málo času na to se navštěvovat... nesnášim prázdniny!

      Vymazat
  5. prvá fotka je naaaj :) !!
    natt

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.