čtvrtek 17. května 2012

Rutina

Dlouho jsem neudělala post o kosmetice a tak to dnes napravím :) Chtěla bych se s vámi podělit o svou denní rutinu aneb věci které používám vážně každý den... Navíc jsem si z Holandska přivezla Vouge British takže o pěkný podklad postaráno :) Taky si v cizině kupujete časopisy?
Začínám maskováním samozřejmě :) BB krém od Garnieru zaplavil blogy a tak jsem si ho musela taky pořídit žejo - a řeknu vám jsem s ním moc spokojená! Nikdy jsem nepoužívala makeup moje pleť to ani nijak extra nepotřebuje ale BB krém je přece jen fajn vychytávka když chci aby můj obličej vypadal fakt dobře sjednoceně a tak nějak hebce... No ale stejně ho nepoužívám uplně každý den... Zato Rimmel Match Perfection je zázrak bez kterýho téměř nevycházim - moje kruhy pod očima totiž občas vypadaj jako monokly a to neni moc fajn... Ale tohle je skryje a navíc vůbec není vidět že jsem něco použila! Zázrak! Opravdu doporučuju!
Po maskování následuje linkování... Protože mám malinký zapadlý oči (fňuk!) nepoužívám černou linku... Většinou se rozhoduju mezi stříbrnou - teď zrovna mám uplně obyčejnou Essence, a nebo bronzovou Guerlain... A když se mi opravdu chce tak to zkouším s hnědou gelovou Fairwind... Tu používám taky na obočí... Občas mám taky náladu na hrátky se stíny ale to se většinou držim při zemi a používám hlavně světlé barvy... Mimochodem uvítám jakékoliv nápady pro zapadlý oči! Hmm?
A samozřejmě řasenka! Používám Rimmel Glam eyes... Přiznám se že ze začátku jsem se si ní nějak nevěděla rady ale po chvíli se to zlepšilo a teď už jí jen chválim! Řasy krásně rozdělí a prodlouží... A btw tahle Chanel reklama se mi šíleně líbí!
Další věcí kterou používám skoro pořád je tekutá tvářenka Alverde... Mám jí už hrozně dlouho ale téměř nemizí což je dobře! Je fakt skvělá! Tak správně červená a hlavně se vpije do tváří a hezky zůstane kde má opravdu dlouho...Občas jí taky používám na rty ale ty trochu vysušuje... 

A vůně samozřejmě! Střídám Korres Pepper Jasmine Gaiac wood a Lacoste Essential... Ano jedna je unisex a druhá pánská... Když já mám prostě ráda výrazné kořeněné vůně! A miluju když na mou vůni někdo reaguje což se mi hlavně s tou Lacoste stává docela často :) (Zatím pokaždé jen pozitivně!)
Poslední dobou naprosto propadám lakům na nehty a moje sbírka se stále rozšiřuje... Nejnovější přírůstky jsou ty F&F - dárek od Evky a od Paulíny :) A příští týden tady můžete čekat něco nového o lacích na nehty tak se těšte! Já se taky těšim!

Tak to by bylo mých pět zásadních kroků které činím vždy než někam jdu... (No ačkoliv to "vždy" není asi přesné stává se mi že jdu do školy a nemám ani řasenku... Ale to je prostě lenost :D Stává se vám to taky? ) Co je hlavní pro vás? Kolik je to kousků? Na co nedáte dopustit a co naopak zatracujete? 

A nakonec radosti posledních dní! 
Konečně jsem sehnala bačkůrky! Oběhala jsem všechny obuvi a nic... Až nakonec představte si to v NewYorkeru měli tyhle nádhery! No mám radost největší! :) A ještě taky nový brýle (Gate) který se k bačkůrkám skvěle hoděj... (Ano prosím sladění bot a brýlí je big deal!)
Nakonec poslední stránka Vouge která mě vážně pobavila :)

Zítra jedu do Brandýsa nad Orlicí kvůli rozhovoru s chartistou a farářem který bude součástí mojí diplomky - tak mi držte palce ať je to všechno v pohodě! Jsem z toho dost nervózní!

Mějte se skvěle!
Alice

17 komentářů:

  1. Jé, tyhle brýle jsem si minulý týden málem koupila, jenže pak jsem si řekla, že je vlastně tak nutně nepotřebuju. Něco je špatně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha! já je právěže nutně potřebovala protože se mi moje jediný rozbily...

      Vymazat
  2. Máš krásné barvy laků. A ta poslední strana je boží, navíc mě potěšilo, že stejně jako královna nosím nejvíc modrou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé do Brandejsa jo? to je kousek od nás :D Tak držím palce ať to dobře dopadne.. :) ty laky F&F vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! bylo to náročný... a těch mám taky radost hlavně protože to byly dárky :) ale teda docela blbě se lakujou ale zato dlouho vydržej...

      Vymazat
  4. Jeeej, backurky su krasne a velmi sa mi paci aj to slovo :D Ja som videla v Deichamnne podobne v cervenej farbe, ale uz nemali moje cislo, fnuk :(
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je hledala ve dvou Deichmanech a nic! tak mám radost že mám tyhle :)

      Vymazat
  5. great way to present it! :)

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, za jakym farářem jedeš? Evangelickym? Kvůli Komenskému?
    Bydlím asi 10km od Brandýsa a nikdy jsem netušila, že je to tady tak slavné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla jsem za katolickým farářem... mám ho jako pamětníka na diplomku - je to disident a chartista a moje diplomka bude právě o chartistech z východních Čech... tak tak :)

      Vymazat
  7. jéé ta galerie s královnou je fakt vtipná.. parádní flitrované bačkorky:)

    OdpovědětVymazat
  8. ty backurky jsou krasne;)

    http://t-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.