středa 2. května 2012

Queen's Day

Hlásím se z Leidenu! Ano ano mám se tu skvěle :)
V pondělí proběhl Queen's Day a já se opět utvrdila v tom že tady prostě umí slavit! Bylo to jako obrovská oranžová exploze! Všichni tančili pili radovali se procházeli se nebo se váleli v parku... Dokonce se po dvou týdnech deště udělalo krásně teplo :) Úžasný! 
Já jsem teda zůstala v Leidenu ale v Amsterdamu to všechno bylo ještě mnohem větší samozřejmě :)  Queen's Day nebo taky Koninginnedag neboli Královnin den je obrovská celonárodní oslava narozenin královny Beatrix a Holanďani si to fakt uměj užít... (A ještě jsou chytrý - královna má totiž ve skutečnosi narozeniny v lednu - ale komu by se chtěl slavit v lednu žejo? :) ) 
Leiden ach Leiden... Je úžasný být zpátky! (Pro ty co jsou tady nový - zimní semestr jsem strávila studiem v Leidenu - koukněte do archivu..) Je to tady snad ještě krásnější než si pamatuju... Nemůžu se přestat usmívat a jsem tak šťasná :) A hlavně -  potkávám zase lidi se kterýma jsem se před pár měsíci loučila a myslela jsem si že už je neuvidim... Úžasnej pocit! 
Kočka si zabrala jediný slunečný místo v ulici a vyhřívá se...
Tak tomuhle jsou všechny oslavy uplně jedno :D
Herengracht - nejkrásnější kanál a nejlepší místo v Leidenu! (Na vysvětlenou - je tam ta nejlepší studentská ubytovna kde bydlej ty nejlepší lidi a mám na to místo ty nejlepší vzpomínky...)


To je ale superlativy nabitý post že? Ale jinak to prostě nejde! Jsem fakt totálně nadšená :)



Mějte se krásně!
Alice

26 komentářů:

  1. ten pes ma ubíja :D pekné fotky :) aj ja by som takúto slávnosť chcela niekedy zažiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a doporučuju jet do Holandska :)

      Vymazat
  2. Ach, miluji Holandsko!! užij si to tam a pozdravuj Maximu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky! Je super, že si to tam užíváš :) a já když čtu tvé nadšení z toho, že jsi byla na Erasmu, tak teď lituju, že jsem nejela :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. néééé měla jsi jet je to nejlepší! fakt jdi do toho!!! a dík :)

      Vymazat
  4. Trochu ti závidím! Měj se tam krásně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jsou super fotky :-) musis se tam mit skvele, tak si to uzij! :-)

    jinak u me na blogu prave probiha giveaway, tak pokud budes mit chut, zapoj se, zvu te :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. V Leidenu to žije!
    Fotky nabíjí energií! Užij si to tam na maximum!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. splněno - opravdu jsem si to užila na maximum a ještě tři dny po návratu jsem byla zombie uplně :D

      Vymazat
  7. ráda bych se zeptala, co jsi používala za červenou barvu, byla opravdu úžasná! *.* (http://livinginthewonderland.blogspot.com/2010/12/zima-zima-tu-je.html)
    děkuji moc za odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo takový starý věci :D přiznám se ti že netušim co to bylo za barvu - nějaká normální z drogerie nic speciálního...

      Vymazat
  8. mam rada taketo cestovatelske posty s fotkami :)

    OdpovědětVymazat
  9. Haha, dík! Nora je foťák ;)
    Mimochodem, vždyť seš úplná blondýna! Plánuješ upgrade? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já právě nevim co teď... co teď?

      Vymazat
  10. Tyjo suprový fotky.. takovýhle posty mě baví.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja sa asi chcem presťahovať :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.