sobota 26. května 2012

Pivoňky

Jednou z mých nejoblíbeňejších květin jsou pivoňky... Miluju tu jejich opojnou vůni! Dostala jsem pivoňky k svátku a náhodou to vyšlo tak že se parádně hodí k dalšímu dárku :)
Jako pozornost od Profimedu jsem dostala na vyzkoušení laky Korres a kartáčky Swissdent... Děkuju moc! :)
Laky Korres vynikají tím že jsou přírodní - neobsahují toulen nebo aceton a ani tak lakově nasmrdí... Zato obsahují extrakt z myrhy nebo provitamín B5 - to by mělo nehty posilovat a celkově zlepšovat... Dostala jsem lak v odstínu Lilac - no teda spíš pivoňka :) A ještě taky Base coat pro další ochranu a výživu nehtů... Před chvilkou jsem dolakovala takže vám nepovim jak drží (info dodám později!) ale můžu vám říct že se lakuje skvěle! Je spíš řidší a dvě vrstvy bohatě stačí... 
Dále jsem od Profimedu dostala kartáčky Swissdent Profi v letní edici... A opět můžu jen doporučit! Dlouho jsem používala kartáčky Curaprox ale myslim že přejdu na Swissdent... Kartáček je tak správě měkký a má výborně tvarovanou malou hlavičku která dosáhne všude... No vážně dobrý kartáček! 

A když už jsem v tom pochválím ještě opalovací olej Garnier... Hrozně snadno se spálim takže když je takhle krásně musím být pořád namazaná... A mám ráda opalováky ve spreji takže jsem se rozhodla pro tenhle... No a je super! Obsahuje bambucké máslo a nádherně voní!
A tadá fotka navíc! Dneska jsme vytáčeli med a tak jsem se vyfotila se včeličkama :)

Jakou barvu mají zrovna vaše nehty?

Mějte se krásně a užívejte si víkend!
Alice

29 komentářů:

  1. Téda! Ten lak je úplně dokonalý! Kdybych prodávali Korres někde poblíž mě tak si pro něj běžím, páč mě vážně učaroval! :) Jinak pivoňky mi tu taky voní, jsou nejlepší - krásně voní, dobře vypadají a dlouho vydrží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no měli by je mít v Profimedu tak ten bys mohla mít někde blíž :) a souhlas - pivoňky jsou super!

      Vymazat
  2. Alice tohle mi nedělej. Zrovna jsem si dala předsevzetí, že si laků na nehty budu kupovat míň, ale tenhle by mi to klidně mohl celý zruinovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      no tak aspoň by to byl takovej co fakt stojí za to!

      Vymazat
  3. krásný lak hned bych si ho koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Told you so :) Swissdent je nej a dej vědět,jak drží laky od Korres,barvička je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hohohó komentář dík :D
      a jako namoudušinapsíuši můžu doporučit jdi do něj :)

      Vymazat
  5. To je super barva! Nejradsi bych ji nosila porad. :-) A pivonky mam taky moc rada.

    http://klaraspoint.blogspot.com/
    http://klaraspoint.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no rozhodně se teď stala osobnim favoritem :D

      Vymazat
  6. Super barvička, přesně na léto! *

    OdpovědětVymazat
  7. Já mam zrovna kartáček curaprox s fialovou rukojetí a pivňkovejma štětinama :D. Pivoňky taky miluju, ale letos nám nějak nekvetou. Ráno když ezdim do školy, tak na zastávce čekam jenom se seniorama a přišla řeč i na pivoňky. Ty milé babičky řikaly, že růžový letos nějak nekvetou a červený jo. U nás je to stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už asi zůstanu u swissdentu vyhovuje mi víc... a pivoňky byly kupované na trhu my už je na zahradě nemáme... a hovory s babičkama na zastávce to je dobrý :)

      Vymazat
  8. ten lak má nádhernou barvičku! a s pivoňkama je to ještě lepší! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhoda že se to tak sešlo ale ladí mi to :)

      Vymazat
  9. Nádherná farba laku! Ja mám momentálne francúzsku manikúru ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! tu jsem asi nikdy neměla...

      Vymazat
  10. Ten lak je krásný,teď mám mintové nehtíky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! mint lak mám taky :) asi ho někdy dám dohromady s tímhle myslim že by to celkem ladilo :)

      Vymazat
  11. Moc hezká barva, pivoňkovou vůni mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím s Adélou. Ách jo, tahle barva je úplně úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty máš nějaký fialový pivoňky, hele. My jsme je měli vždycky takový červený.
    PS - v Ústí jsme byli jen jedno odpoledne, tak proto. Jinak jsme celý týden byli v penzionu v Horní Vysoké, což je nějaká horní dolní taky tam někde..ale když tak nad tím přemýšlím, mohla jsem se ozvat, kdybys bejvala měla čas, tak tam bylo spoustu místa na přespání a i návštěvy byly...Jsem kráva blbá. Bú. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebůč si to ještě vynahradíme :D
      a pivoňky nevim hele já viděla už spolustu různých odstínů... na zahradě jsme měli bílý...

      Vymazat
  14. super lak....ale kdyz vidim ty vcely, mam husi kuzi...

    OdpovědětVymazat
  15. ty jo, jak s tebou ty vcely kamaradi))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.