úterý 29. května 2012

Nevídané

Mám na sobě modrý kalhoty hnědý kožený pásek a triko s obrázkem... Cože?
Opravdu nevídané! Abych to vysvětlila... Vyklízela jsem si skříň a našla tyhle  věci který jsem už šíleně dlouho neměla na sobě... No a potom bylo venku chladno a pršelo (včera ráno na severu...) a tyhle tři věci zrovna přišly vhod :) A je to teda trochu zvláštní pocit... Pásek mi dává pocit drsňáka a vždycky když mám po dlouhý době kalhoty tak si sedám jako kluk a hrozně si to užívám :D
A když nevídané odění tak i nevídaná pózička :D
 Ráno do deště jsem teda neměla třpytivý botky ale Martensky... 
Mimochodem - Korres lak pořád drží a to tak že skvěle! Takže sobota až úterý a ještě pořád neni vubec oprýskanej - tomu říkám výdrž! Řekla bych že je to nastejno s essie jenže - Korres je přírodní a nemá škodlivý chemikálie... Navíc se rozhodně mnohem líp lakuje - u essie mě vždycky může klepnout než to nějak vypadá... Jo a stojí 199Kč takže i v tomhle vítězí :) A mě se asi nejvíc líbí ta barva kterou mám ale k vybírání je z osmnácti odstínů... Tak doufám že jsem vyvolala zájem páč fakt můžu doporučit! :)


Jinak - v sobotu se mi vdává moje milovaná sestra tak jsem hrozně natěšená! Poprvé jsem si objednala šaty na asosu a jsem moc spokojená :) Pochlubím se později...


A co říkáte na moje netradiční odění? A co jste si naposledy překvapili sami sebe tím co jste si oblékli?


Mějte se krásně!
Alice


PS: Fotila Kačenka zacož jsem jí velmi vděčná! (Doufám že to čteš! :D )

28 komentářů:

  1. Ooo a jde objednat přes net? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Skvělé fotky, moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké oblečení to je, ale příjde mi, že nelichotí tvé postavě. Rozšiřuje ti to boky. Ale máš překrásný lak! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no boky široký prostě mám to se nedá zapírat - a právě proto kalhoty skoro nenosim - ještě jsem nenašla takový který by to aspoň trochu maskovaly... a dík!

      Vymazat
  4. mě se strašně moc líbí ten lak! úplně straaaaaaaaašně

    já takový růžový měla a snad i někde mám, ale NEMŮŽU HO NAJÍT!
    asi si skočím do korres, po nějaké zkoušce..za odměnu,haha, nebo jako bolestné :D

    jinak ty kalhoty jsou super! takové se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha skákej je fakt dobrej! a děkuju!

      Vymazat
  5. Lak je super, na šaty jsem zvědavá a i tahle nevídaná kombinace mi k tobě sedne.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. skoč do newyorkeru třeba je tam ještě budou mít!

      Vymazat
  7. OOhh, super ti to sekne :)) fakt
    ZVU TĚ KE MNĚ NA GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  8. topanocky su trpitivee! :O velmi pekne!
    ja som sa naposledy prekvapila vcera! Navliekla na seba ostrich feather mini suknu zo Zary a k nej ponozky a high heelsy :D kukali sa na mna seci :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a týjo to zní super! aky bych zírala jak jsi fešná! :)

      Vymazat
  9. Já jsem taky zvyklá nosit spíš šaty a den v kalhotách si užívám:) Přeju pěknou svatbu, mě se pro změnu v sobotu žení brácha!

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. ha konečně to někoho napadlo přesně tak jsem se cítila! :)

      Vymazat
  11. to se fakt povedlo, mě se tak moc líbíš i fotky jsou skvělé, víc podobných postů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! jenom otázka - tím podobných myslíš podobných v čem? jako u stěny nebo v kalhotách nebo jak? dík!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.