neděle 13. května 2012

Knihovna

V pátek jsem byla v knihovně... Půjčila jsem si spoustu moudrých knih! Některé jsou k diplomce na který musim začít makat a další jsou ke zkouškám z angličtiny který mě brzo čekaj... Máte někdo CAE? Nějaký rady jak na to? Jsem dost nervózní totiž...
No a že bylo v pátek nádherně a vedro vzala jsem si své oblíbené vyletněné šaty :) Kupovala jsem si je někdy v zimě v Holandsku a už jsem se těšila až bude teplo... Jsou z h&m... A taky jsem si vzala novou kabelku/psaníčko které jsem si koupila u Evičky v krámku - tam vám taky doporučuju zajít! Mají vážně hezké věci :)
Budovy Krajského úřadu v Ústí mě vážně baví :) Těsně po focení se mi rozbily tyhle brýle což mě teda dost mrzí protože jsem je měla vážně ráda... No nic - potřebuju nový!
A teď se jdu učit!


Mějte se krásně!
Alice

18 komentářů:

  1. Tyy jo, Aličko, ty šaty ti hrozně sluší! Pamatuju si, že jsem je v Háemku taky viděla a opravdu mě nikdy nenapadlo, že by mohly někomu slušet tak jako tobě. Na věšáku mě nijak zvlášť nezaujaly, na tobě mě naopak zaujaly maximálně.

    OdpovědětVymazat
  2. ty šatky jsou boží!
    a k tomu ty brýlky...
    super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! akorát brýle už jsou v koši no :(

      Vymazat
  3. Za pár týdnů nebude nikdo, kdo by neměl něco od Evičky z krámku :D
    Moc mi nejde dohromady kombinace fialové a červené, ale to dělá asi ta moje averze ke všemu fialovému. Kdybys měla šaty třeba v růžové, jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych Evičce moc přála maj tam fakt hezký věci :) a tohle je asi jediná fialová věc co mám tak to asi nemám uplně vychytaný...

      Vymazat
  4. to psaníčko to celkem zabilo ale jinak je to pěkně svěží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi se k tomu hodí - příjde mi takový staromilecký jako i ty šaty... ale chápu že to každý vidí jinak :)

      Vymazat
  5. Úplně souhlasím s Lindou, na věšáčku vypadají nůda, ale ty jim dodáš šmrnc!
    (Ono to mělo být tajemné, bůhví, kdo ten můj blog čte,haha. Ale týká se to setkání, které by se nestalo, kdybych tehdy odjela :)

    OdpovědětVymazat
  6. hah boty, ja ich vobec nemozem nosit takto v lete lebo sa mi v tom extremne poti noha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi ani né...nebo jako jo ale jde to :D

      Vymazat
  7. Z těch fotek jde vyloženě krásná letní a květinová atmosféra :) Gratuluju k novým přírůstkům z Eviččina obchůdku. Nemůžu se dočkat až to tam prohhledám. A TY MAŠLOVANÉ NÁUŠNIČKY, anooo! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! přesně tak jsem to taky cítila :) a rozhodn se k Evi vydej!

      Vymazat
  8. Podařila se ti vytvořit dokonalá letní atmosféra. Vypadáš dokonale.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.