neděle 20. května 2012

GIF GIF GIF

Zbožňuju gifka! Mám jich plnou složku (podsložka složky "voloviny") a takhle při nedělním večeru se o pár mých oblíbených podělím :) 
Jsou všechny posbíraný kdesi v hlubinách internetů... A koukněte sem! Nejlepší gifka! Hlavně kategorie Your daily life in GIFs je uplně výborná :D

Králíček musí být!
Harry Potter!
Velmi nebezpečné známosti...
Snídaně u Tiffanyho 
Pulp Fiction
Narušení
Padající kočky mě taky dost bavěj :D
Nejvíc přesný :D
Hříšňák je klasika :)
A samozřejmě milovaný Johnny...
A nakonec pusa pro vás!

Víkend byl plný hokeje... Mám radost z bronzu! (Nó ze zlata bych měla větší ale stejnak :) )

Tak se mějte krásně!
Alice

19 komentářů:

  1. Hello, I´m Johny Cash! Love it!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hahá! Ty jsou bezvadné! :)
    Hned ten první králík je k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  3. Některý jsou i takový inspirativní
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m1zeu1jkXW1rrg9fgo1_500.gif
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D výborný!
      ještě jich mám uloženejch dost feťackejch nebo sexuálních ale ty jsem sem nechtěla dávat :D

      Vymazat
  4. http://25.media.tumblr.com/tumblr_ljhtw5Jgv91qhaew1o1_500.gif
    nesmí chybět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. strašidelný!
      ačkoliv já ten film vlastně nemám moc ráda - četla jsem nejdřív knihu a ta je o moc lepší!

      Vymazat
  5. Všechny jsou skvělý. Já si je taky často prohlížim a teď mě začlo bavit i dělat, tak se s nima někdy taky budu muset vytasit.

    OdpovědětVymazat
  6. ooo tie HP sú úžasnéé, every day I´m dumblin, aj to s Hermionou a Ronom, taktiež zajko, mačka a samozrejme raňajky u Tiffaniho... a vlastne všetky! veľmi ma to pobavilo :)
    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.