pátek 11. května 2012

Čtvrtek

Nejlepší způsob jak strávit slunečný čtvrtek? Milé a krásné ženy a k tomu spousta voňavých bot! 
Včera jsem byla na uvedení jarní kolekce botek Mel a bylo to velmi fajn :) Mel je odnoží brazilské značky Melissa takže barvy plast a vůně je zaručena! Všechno to probíhalo v obchodě Destroy (Na Příkopě 31) kde kromě Mel mají taky třeba  kecky Keds který jsem okukovala ale nezakoupila - protože je vyhraju u Beátky žejo :)
 Moje favoritky!
 Plastové oxfordky a sovičky? Ano ano krásné! 
 Pantoflíčky a moje Vivienne Westwood for Melissa botky :)
 Ženy...
 Koukněte na fb stránku Melissek - tady!
A kromě krásných bot měli taky vynikající jednohubky :)
No opravdu skvělé odpoledne to bylo! 
Ha první kabinková fotka na tomto blogu! Naprosto jsem se totiž zamilovala do týhle bundičky (h&m)! Co říkáte na květované kombo? 


Užívejte si sluníčko! 
Alice

26 komentářů:

  1. akurát dnes som tam bola a obdivovala všetky tie krásne mel botičky..ale čakám, že to vyhrám u Niky:D takže tak:D

    OdpovědětVymazat
  2. Botičky vypadají úžasně :) Jen jsem koukala jak na Slevomatu zmizely :D

    OdpovědětVymazat
  3. boty bych brala všechny do puntíku!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, Mel i Melissky mají pro mě jednu velkou nevýhodu - jsou brazilské a mají i brazilské číslování, takže mi je i ta největší velikost malá :-((. Což mě mrzí, protože jsou prostě nádherné - všechny. Ale na druhou stranu to má tu výhodu, že ušetřím. Jinak bych si jich musela nakoupit spoustu, ale protože mě tlačí, tak to holt nejde :-DDD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda to je mi tě líto!

      Vymazat
    2. Viď? Ale části těl si člověk nevybírá, musí se s nimi s mířit a já mám své dlouhé palce na nohou vlastně ráda :-D. Jen vám závidím ty voňavé barevné botky. Asi půjdu zase zkusit, jestli mi nějaké náhodou nebudou!

      Vymazat
    3. no pravda že já mám normálně 37 a melissy mi sedí 38... ale za zkoušku to stojí :)

      Vymazat
  5. aa tie so sovičkou sú krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  6. kvetovane kombo ti silene slusi! a ja se zamilovala do tech oxfordek!

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se nejvíc líbí ta květinová sukně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jí miluju :) je ze sekáče v Paříži!

      Vymazat
  8. květinová bude je super!
    a moc ti sluší ta ofina :)

    OdpovědětVymazat
  9. To si piš, že nevyhraješ, ty totiž vyhraju já! :P

    OdpovědětVymazat
  10. Tu sukni jsme kupovali spolu, žejo? ;) V Parízu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně! jak sem si jí tam zkoušela mezi regálama :D tyjo já chci za tebou do Paříže!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.