úterý 15. května 2012

Dnes budu romantická...
Chtěli jsme s F. mít nějaký pěkný fotky a tak jsme poprosili kamaráda a tohle je výsledek... Teda mám jich víc a na těch ostatních je F. vidět do tváře ale ty sem dávat nechci... 
Mám z těch fotek hroznou radost :) Ale hlavně mám tak celkově radost - jsem vážně šťastná! Včera jsem udělala zkoušku na léto mám brigádu žiju s úžasným mužem který mi dává tolik lásky... Jsem tak vděčná že je všechno jak je! (Nevim teda komu nebo čemu jsem vděčná ale to je jiná věc...)

 
 A ještě... Mám na sobě svou oblíbenou basic kombinaci z h&m a dřeváčky Hasbeens for h&m... 
Doufám že jste taky šťastný! 
Mějte se krásně! 
Alice

39 komentářů:

  1. moc krásné

    ten Tvůj čb portrét je nejlepší,


    ale Ali? kde máš podprdu, hanbářko :-D ?

    přečti si knihu Ines de la Fressange: Se šarmem Pařížanky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a podprsenka se prostě nehodila :D
      a o knize jsem už slyšela ovšem teď mě trápí hora kniih na diplomku...

      Vymazat
  2. tak jestli můj post byl pozitivní, tak nevím co je tohle!!

    boží

    <3

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu krásné:)
    jednoduché oblečení se k těmto fotkám uplně hodí.
    A první fotka skvost!:)

    OdpovědětVymazat
  4. pohádkový život prostě, taky bych chtěla kus tvého štěstí ;) ale moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak to víš že mám taky blbý dny a problémy a trápení... ale být optimistou je prostě lepší i když se člověk musí snažit :)
      a děkujem!

      Vymazat
  5. Krásně jste se sladili. Je to krásné, jednoduché a čisté....

    OdpovědětVymazat
  6. já chci vidět jak ten kovboj vypadá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když on chce být tajemnej... ale je krásnej to prozradim :)

      Vymazat
  7. Ale to co jakoby ty vybrané fotky vyjadřujou, ta řeč těla, co vypraví..
    Prostě je pořád zády.
    Jasně, kvuli cenzuře, ale stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se přiznám že ti moc nerozumim co tim chceš říct... můžeš to prosim vysvětli víc?

      Vymazat
    2. Ten anonym vyse nejsu ja :o) Prvak, tento styl ti velmi slusi. Uplne nej nej ze vseho co vzdy nosis, jsi proste typ na tenhle jednoduchy styl, kombinace,vzdycky to vynikne v takovem kotrastu jako treba, ty saty z H&M v tom minulem postu. Mas zaklad na Edie nebo Twiggy , nenechavej se strehnout tim radoby retrem.

      A ty fotky, prvni anonym ma zajimave podnetne veci, taky mi na tech fotkach, neco nesedi, ale co to je nevim po pravde.
      Ter.

      Vymazat
    3. jé já bych byla fakt ráda kdyby jste to nějak pojmenovali zajímalo by mě to... takhle teď v těch fotkách něco hledám - ovšem nenachzim mi se fakt líběj... teda ty s obličejem jsou samozřejmě jiný míň pózovací víc spontánní - ale dávat je sem fakt nechci...
      a ke stylu... mám ráda jednoduchý kombinace (třeba jako tohle + barevný punčochy + šperk) ale taky miluju šaty krajky a holčičkovský věci... ale teda nemyslim si že by to bylo nějaký strhávání takhle se oblíkám už dlouho...

      Vymazat
  8. nádherné :D mohla si dať aspon jednu kde mu je vidieť do tváre :D teraz som zvedavá :D

    OdpovědětVymazat
  9. jeej.. to je tak pekne citat,ze niekomu je dobre! moooc pekne! zelam ti to z celeho srdca! ( a takisto som zvedava na frajera ako vyzera :)) )

    OdpovědětVymazat
  10. šťastní lidé se mají prostě nejlíp.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně! a na tom štěstí je třeba pracovat!

      Vymazat
  11. zdravím na mém blogu probíhá historicky první pepinovská giveaway, ceny jsou žúžasné, tak se zastav;)=)

    OdpovědětVymazat
  12. ♥ krásne fotky :) pekne zladené a jednoduché ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.