čtvrtek 24. května 2012

Bang!

Znáte Bang? Hrajete Bang? Jestli jo tak mám radost a hrajte si a jestli né tak se honem seznamte a hrajte! Je to vážně zábava! Právě herní večery plný přestřelek jsou náš oblíbený způsob trávení času na koleji... Vydržíme hrát vážně dlouho vzájemná nevraživost stoupá s tím jak klesá počet životů... No prostě výborná hra :)
 Soustředím se na hru :)
 Všimněte si karty Pivo na vrchu balíčku - Pivo vrací život! :D
Včera jsem si na hraní vzala nejpohodovější overal který mám ze showroomu h&m a k tomu třpytivé bačkorky které jsou z newyorkeru... Nosim je teď skoro pořád a jsem z nich fakt nadšená :)


Tak co vy a Bang? Koho hrajete nejradši? Já asi odpadlíka ačkoliv to má vážně těžký...
A jestli neznáte Bang tak co znáte a doporučujete?


Mějte se skvěle!
Alice 

14 komentářů:

  1. U žádné jiné společenské hry se nedokážeme tak neuvěřitelně pohádat :-D A odpadlíka ráda nemám, jednou jsem byla kousek od vítězství, když si šerif myslel, že jsem vice, ale protože skutečný vice to nevydýchal, tak začal "podvádět" a slovně šerifa přesvědčovat, že on jako opravdu odpadlík není a já se začala vztekat, že tohle se nesmí a bylo to v háji, zabili mě. Dlouho jsem to nemohla pak vydýchat já, protože kdyby mlčel, tak ho šerif zabil a byl by můj :-) Náročná hra :-D Hodně rádi taky hrajeme Times Up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla dodat, že nás hrálo osm a tvalo to celé přes dvě hodiny :-)

      Vymazat
    2. ha klasika :D nás teď taky hrálo osm a vážně to bylo náročný! nejlepší je to tak v pěti... hlavně je potom blbý když člověk umře ve druhym kole a pak dlóuho čeká!

      Vymazat
  2. Znám, ale hrála jsem snad jednou a už jsem to zapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně.
    A jsem jedinej pomocník, kterej odprásknul šerifa.

    Jsem velice oblíbenej hráč :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D
      no tak jestli tě naštval :D

      Vymazat
  4. Tak to se musím na tu hru podívat... :) my čím jsme s přáteli starší, tak tím víc opouštíme divočiny jako diskotéky a přesedláváme na takovéhle večery plné her a pohodlí.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no u nás je to tak napůl - divoké večery a ty herní...no ale ty herní taky někdy zdivočej! :D

      Vymazat
  5. ha haaaa..moje disco disco topanky maju dvojicky:DD Alice, musime si dat nejaku bugy bugy party! ty a ja spolu v tych botickach..pretrsame celu noc!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hned jsem na tebe taky myslela když jsem je kupovala :) a párty s tebou až do rána héééééj to chci nejvíc!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.