úterý 17. dubna 2012

Vzpomínky na zimu

Někdy v zimě jsem po dlouhém pátrání objevila starý rodinný foťák na film... Je to jenom taková plastová křuska která se musí ručně přetáčet ale mám s nim spojený výborný vzpomínky - kdysi jsem si ho vozila na školní výlety dokonce jsem ho měla i v Paříži a ty fotky jsou skvělý (s černobílym filmem - děsně hipstr :D )... To byly ještě ty dávný časy kdy digitál měl málokdo a když už tak to byla vzácnost... (jojo mám chvíle kdy si připadám hrozně stará...a ani ne za 14dní narozeniny...)
No ale když už jsem oldschoola (tak sem tomu foťáku vždycky řikala páč už tenkrát to byl dost zastaralej model) našla tak jsem s ním samozřejmě začala zase fotit... A potom co jsem vyfotila první film mi hrozně dlouho trvalo než sem si ho dala vyvolat... Ale povedlo se a tak se s vámi můžu podělit o atmosféru zimy :)

Kostel v Hejnicích aneb fotky z výletu... Další jste mohli vidět tady!
Tuhle nádhernou sakuru jsme před pár týdny pokáceli... Tak tohle je na její památku! 
Procházka po přehradě kterou jste taky už mohli vidět dřív - tady!
Tak to jsou takové moje vzpomínky na zimu... Teď mám v oldschoolu zase film a už ani nevim co jsem všechno fotila tak to bude zase překvapení :)

Měli jste foťák na film? Nebo ho používáte doteď?

Mějte se skvěle!
Alice

24 komentářů:

  1. Krásné! Hlavně teda ty první dvě! :)
    Náše staré foťáky jsou všechny kaput, takže mně nějaké hipsta focení nehrozí.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a sama se divim že tenhle furt přežívá...ale asi je to tim že na něm neni co rozbít :D

      Vymazat
  2. úžasný, úžasný!
    taky chci najít takovej foťák! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš naprosto skvělou čepici. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč, proč, proooč jste ji museli pokácet? Jinak ty fotky jsou báječný, já bych si ten foťák hýčkala být tebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla už stará a moc velká na to že stála mezi barákama a stínila nám celou zahradu...no těžko sem to vydejchávala...
      a děkuju! hýčkám!

      Vymazat
  5. ty fotky jsou perfektni,asi taky vytahnu starecka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Foták na film má možná i radši než než svuj digitál. Fotky jsou parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný fotky!! asi si budu muset pučit zas foťák od babi :D zvu tě na GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  8. fotky vyšli super ja som zrovna minulí týždeň dala vyvolať film z minulého leto založený do foťáku a konečne som ho dofotila tak som zvedavá popravde už ani neviem čo na ňom je tak sa teším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle těšení se je nejlepší! dík!

      Vymazat
  9. Prodej originálních šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Uplně jsem si u tohohle tvého článku zavzpomínala na mládí,... pamatuju si jak jsme ho vozili na dovolené,... moc pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to řikam že si připadám hrozně stará! děkuju!

      Vymazat
  11. používám doted :D pěkné fotkyy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.