sobota 14. dubna 2012

Vítr

Tuhle sukni naprosto zbožňuju! Jak vlaje a vlní se ve větru... Trochu jsem jí upravila zkrácením spodničky a podle mě je to tak lepší... Pořád mám potřebu si s ní pohrávat a točit se takže proto takové rozevláté fotky...
Sukně a tílko a taky brýle a šperky jsou z h&m... A mám radost že je tak hezky a můžu zase nosit svoje milované melissky :)

Zase až tak teplo neni takže jsem měla i bundičku... Tuhle (z h&m) nosím teď docela často - hrozně se mi líbí její barva a taky její délka - k takovéhle sukni  je ideální...
Máte rádi vlající věci? A taky si s tím musíte potom pořád hrát? :)

Mějte se krásně!

Alice

26 komentářů:

  1. jee, z tech fotek dycha jaro, ne-li rovnou leto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten den bylo fakt krásně! a tu sukni budu nosit celý léto :)

      Vymazat
  2. Jéé, vítr v tvojí sukni rozpoutal v mém srdci vichřici. Krásný větrný den dnes máme. Snad nám to vydrží na věky věkoucí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach ano vítr vítr jen ať fučí!

      Vymazat
  3. jé, taky miluju sukně do větru..:D a tobě moc sluší, alice, jsi kočička!

    ovšem dnešní vítr mě setsakra sere..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a copak copak rozvrkočil tvé krásné vlasy?

      Vymazat
  4. tá sukňa je skvostná :) určite by som si ju užívala rovnako :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vlající věci /pokud to nejsou do složitého účesu spletené vlasy/ miluju. Moc ti to sluší, jsou to skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poletující vlasy jsou sexy!
      a dík moc!

      Vymazat
  6. úplně vyletněný! ta první fotka u modrý zdi je nejlepší. (ehm, btw, mě ty moje výlety už taky vysávají, proto za tebou taky nemůžu nikam dojet. ale Wonderland ti klidně pošlu poštou, když mi napíšeš adresu, spolubydlící stejně děsí růžovovlasá černoška na obálce :) )

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. nó to nevím ale stejně moc děkuju :)

      Vymazat
  8. hrozně se mi líbí ty tvoje vlasy a taky ta sukně, souhlas, že zkrácení spodničky tomu prospělo .) akorát ta bundička se mi moc nelíbí, jak dělá takovej vydutej vak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a pravda že bundička tim že je pasová tak se vydouvá - ovšem myslim že je jasný že je to bundička a né pneumatika takže v pohodě :D

      Vymazat
  9. ja jsem loni take jednu sukni takhle podstrihla :D a ja si rada hraju s kezdou sukni, jakmile foukne, tak mi to neda pokoj :D

    OdpovědětVymazat
  10. vyzeráš skvelo!
    a vidím, že zosvetľuješ vlasy, tak good luck:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.