sobota 7. dubna 2012

Velikonoce

Mám moc ráda Velikonoce! Nejsem sice věřící takže tenhle jejich rozměr moc nevnímám ale mám skvělou rodinu takže Velikonoce jsou pro mě hlavně doba kdy jsme spolu a to si užívám :) 
Akorát teda v tomhle nečase a při válení se u pohádek nemám náladu fotit nějaký fashion srandy... Takže dnes jen dokumentace toho co dělám :)

Pochutnávám si na salátu! Rukolu uplně zbožňuju a rajčata už zase začínaj chutnat jako rajčata :)

Velikonoční výzdoba je oblíbenou činností mojí maminky... A slepička plná čokoládových vajíčej je super :)

Zítra budeme barvit a zdobit vajíčka a plést pomlázky...

A v mezičase hrajeme karty! To je jedna z našich nejoblíbenějších rodinných činností :)

Končeně jsem si pořídila fialovou barvu a juchůůů fialové vlasy už brzo! :)

Tak a teď jsi jdu nalakovat nehty...

Jak trávíte Velikonoce vy? 

Mějte se krásně a užívejte si :)

Alice

16 komentářů:

  1. taky mám moc ráda Velikonoce :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se hrozně těším na ty vlasy!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si taky nalakovala nehty (na vínovo) hraní karet Ti závidim. Na fialové vlasy se moc těšim, ty jsi ten typ lidí, co jim takovýhle účesy sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hraj taky!
      a děkuju moc! a jako Lindu snad ani tebe nezklamu :)

      Vymazat
  4. Taky budeme zítra barvit vajíčka. :)

    Co to je za značku té barvy? A kde si ji koupila? Díky =)

    worldbyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to značka Directions a kupovala jsem jí v Liberci v kadeřnických potřebách... není zač :)

      Vymazat
  5. Já se des chystám do kina a užít si skvlý večer. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám že jsi opravdu měla skvělý večer! :)

      Vymazat
  6. O Directions barvách jsem slyšela, že nechytají, tak se pak musíš pochlubit, jak jsi s ní spokojená, mám tam vybranou jednu červenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no...chce to mít vlasy buď opravdu světlé nebo opravdu odbarvené pak to chytá parádně... bohužel na míń obarvených vlasech (jako byly třeba ty moje) to chytá všelijak...

      Vymazat
  7. ten salát vypadá moc dobře :))!
    já trávím velikonoce doháněním učiva :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky byl dobrý! :) a to tě teda lituju!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.