úterý 10. dubna 2012

Ve sprchách

Dneska jsem skoro celý den strávila v hale kde jsem fandila při florbalovém turnaji... Takže fotky jsou z opravdu netradičního místa - ze sprch... Nebojte byli jsme oblečený :D Turnaj mě vážně bavil a klukům to skvěle šlo takže radost pohledět...

               
Jak jste si asi všimli moje vlasy hrajou všema barvama... No upřímně - ani jsem nečekala že by mi to hned chytlo parádně fialový... A takhle pestrobarevný se mi to i líbí :) No ale hlavně že už to neni oranžový :D 
(Fotky dost zkreslujou samozřejmě - řekla bych že ve skutečnosti je to šedivější...což se mi právě líbí :) )
Není to vidět ale ty punčochy maj zezadu na noze takovou zajímavou aplikaci - vypadá to trochu jako bych měla přes celý lýtko tetování :) (Vyfotim někdy příště určitě! A nemám boty protože jsem v tělocvičně žejo...) Jinak tílko sukně h&m šperky punčochy nevim no...
Velkej drsňák a kdo bude zlobit dostane! Aneb spálila jsem se při pečení a miluju dětský náplasti :D
Předvádění laku na nehty v zombie-stylu... 
A jedna ujetá nakonec...

Tak co říkáte na mé barvy? 

Jdu zase fandit - tentokrát Kometě :) Komu fandíte vy?

Mějte se skvěle!

Alice

25 komentářů:

  1. Ty vlasy jsou prostě dokonalý. Takhle je to lepší než kdyby byly jednolitě fialový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jo jo víc barev víc zábavy :D

      Vymazat
  2. Na ty vlasy si budu chvíli zvykat a nejdřív jsem myslela, že je to jen světlo! :D Čili si počkám na fotky venku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje posty mě moc baví, milá Alice :) Vlásky jsou skvělé, takové jedinečné!

    OdpovědětVymazat
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. miluju červený silonky
    a na tobě dvakrát tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já miluju jakýkoliv barevný :) a dík!

      Vymazat
  6. strasne ma bavia tie tvoje vlasky, zlato!! mooc dobre!

    OdpovědětVymazat
  7. super vlasy :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. supeer! :)
    zaujímavé, fotiť sa v sprchách:D haha
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! a nějak nebylo kde jinde no...

      Vymazat
  9. Vypadá to, jako by fialová byla tvoje přírodní barva a měla pořááádné odrosty :D
    Pěkný! Jakou barvu jsi použila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počkej - fialová přece je moje přírodní barva! :D
      a použila jsem Directions takovej kelímek - je to ve velikonočním postu...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.