úterý 3. dubna 2012

Potápěčský ples

Jak už jsem říkala v sobotu večer jsem byla na potápěčském plese... No byla to velkolepá akce a vážně zábava :) Potápěči si prostě uměj užívat!
Měla jsem na sobě nové šaty z Lindexu do kterých jsem čerstvě zamilovaná... Mám z nich hroznou radost protože jsou takový lehký vzdušný a dlouhý - no budu je asi nosit celý léto! Doplnila jsem je botkama od Bati co mám už asi sto let a páskem taky z Lindexu... A šperky jsou z h&m...
Ujetá fotka aneb letíííím tančit! :D


Máte rádi dlouhé šaty?


Mějte se skvěle!


Alice

22 komentářů:

  1. Miluju dlouhý šaty. O to vtipnější je, že žádný nemám.
    Každopádně tyhle asi budu potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heh tak to je dobrý :)
      a zkus to možná seženeš - ovšem já je kupovala v Lindexu který funguje jako outlet takže bych řekla že jsou už starší...

      Vymazat
  2. Krásná jsi, Dlouhé šaty jsou super.

    OdpovědětVymazat
  3. Dosť dobre šaty, možno keby boli o par cm dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych si je pošlapala a roztrhala...

      Vymazat
  4. K dokonalosti tomu chybi akorat to, aby se nausnice hodily k nahrdelniku:) Tyhle jsou takovy nesourody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! bohžel jsem náušnice vybírala znekompletní sbírky...

      Vymazat
  5. Fíha. Víla mezi potápěči!

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že ty boty máme dost podobný, akorát já bez podpatku (což je neplánovaně a nechtěně, jiný jsem jenom nesehnala :) ) Kolikátýho letíš? Já letím koncem měsíce do Glasgow (26.4.) na víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dlouhé šaty jsou nejlepší věc na léto! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se asi mineme na Ruzyni (nebo jak se to tam teďkonc jmenuje), já se 29.4 akorát vracím :) To budu smutná a ty budeš rozjařená :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na ples trochu netradiční, ale na potapěčský přímo luxusní!! Moc ti to sluší!:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. Já vždycky měla ráda dlouhé šaty, ale zatím jsem nenarazila na žádné, které by mi slušely...tobě to sluší moc!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a hledej držim palce!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.