úterý 24. dubna 2012

Oh so mint

Ano ano mám na sobě mint top a taky mint lak na nehty a ten dům za mnou je taky velmi mint... Líbí se mi to! (A ano mám pocit že všechno je mint - budu tak asi označovat všechno mezi modrou a zelenou co bych neuměla jinak pojmenovat...) (btw - kolik barev umíte bezpečně pojmenovat?)
A taky by mi měl někdo připomínat abych nosila prsteny a cetky na krk - tenhle prsten jsem totiž objevila po dlouhé době a znova jsem si uvědomila jak je super :) 
Svetřík a top oboje z c&a, sukně od Suzie, brýle a náhrdelníky h&m a prsten od kamarádky... 

Tahle sukně je zase má oblíbená vlající a taky jsem jí ustřihla spodničku... Akorát dneska teda moc nefoukalo...
Jo - přes vlasy už toho vážně moc nevidim... V pátek jdu ke kadeřnici tak jsem zvědavá jak to dopadne... Nějaké nápady???

A na závěr se musím pochlubit - v turnaji v šipkách jsem se umístila jako nejlepší z žen! Bylo to napínavé!

Zítra- Majáles! Jdu za motýlka!

Mějte se skvěle!
Alice

10 komentářů:

  1. já ti to budu připomínat, neboj :P
    udělej si rovnou ofinku, krásko!
    pak se na nás budeš moct dívat oběma očima!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! ofinku nevim nevim...no uvidim zítra :)

      Vymazat
  2. Teda ty válíš! V kombinování oblečení a v šipkách. Moc ti to sluší a gratuluju! ♥.♥.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Studuješ v Ústí? Co?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.