čtvrtek 12. dubna 2012

Modrá

Modrá je jedna z mých nejoblíbenějších barev a tak ji nosím ráda a často... Sukně je novinkou v mém šatníku ale už jsem si jí stihla velmi oblíbit - je z House... Jedinou nevýhodou je její mačkavost - takže to že jí ráda nosim a nemám na koleji žehličku je docela vidět - a za to se omlouvám... Nová je taky kabelka nebo spíš kabela do který se vejde asi tak všechno :) 
Jinak buřinka sako a králíčci jsou z h&m...
Zítra mě čeká velká mise - jedu do Prahy vybírat se sestrou látku na její svatební šaty! No jsem na to zvědavá :) Držte palce ať seženem to nejlepší a nejhezčí!

A mějte se skvěle!

Alice

19 komentářů:

  1. Ja osobne bych teda v takle zmackany sukni nesla. taky se mi to stava, ze nemam zehlicku po ruce, ale radsi si v tom pripade vezmu neco jinyho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jsem se blbě vyjádřila - sukně tak zmačkaná nebyla když jsem si jí brala (čerstvě vyžehlená ale taky nebyla...) ale půl dne jsem v ní pobíhala vysedávala a zase pobíhala a pak až jsem fotila... vážně to nemám tak že bych měla spoustu nažehlených věcí a jen si je opatrně brala na focení... navíc - bydlim na koleji a domů (= žehlička) jezdim jednou za tři týdny a vážně nemám tolik oblečení abych si každý kousek vzala jednou... děkuju za tvůj názor a doufám že je to teď už pochopitelnější...
      a ještě - samozřejmě jsem narážky na toto téma čekala - proto se omlouvám už přímo v článku a nechtěla jsem to dál rozmazávat...

      Vymazat
    2. Ja tomu rozumim, ale pokud teda ta sukne takle vypada po dennim noseni, tak ji radsi vyhod, protoze moc parady teda nenadela:)

      Vymazat
  2. Mě se tento outfit strašně moc líbí a máš nejkrásnější botky<3

    mymagic-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! taky ty boty zbožňuju :)

      Vymazat
  3. oh ani ja neznášam nemať žehličku. home sweet home :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé! Moc ti to sluší! Je to takové roztomilé! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! to bude těma králíčkama :)

      Vymazat
  5. Oh ty stylařko! :) tak to ti moc slušíí!! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. králíčkový triko je kouzelný!
    brala bych tam klidně i ptáčky, nebo cokoliv jinýho, hlavně roztomilýho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! mám i ptáčky :) koukni do h&m často mívaj zvířátka!

      Vymazat
  7. Tak tohle je skvělá kombinace. Sukně, tričko a tvý vlásky nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  8. žjóva, tobě to sluší! a ty vlasy máš supersuper!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je jeden z tvých nejlepších outfitů ;). Moc se mi to všechno líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.