sobota 28. dubna 2012

Majáles

Jak jsem již psala tak ve středu jsem byla na Majálesu... Bylo to super! Počasí se vydařilo hudba byla skvělá slavila jsem narozeniny no prostě parádně jsem si to užila :)

Tématem Majálesu byla zoo takže spousta lidí byla za zvířátka...
Já jako motýlek a kamarádka pandička...
Celý náš motýlí gang :)
Uplně nejlepší byl podle mě krtek :D
A bylo fakt nádherně!
Prago Union... No moc mě nebaví je poslouchat doma protože na rap jsem vážně nikdy nebyla ale neživo to bylo fakt super! Ty texty a slovní hrátky jsou fakt výborný...

A potom Pub animals! Výborná kapela se spoustou energie :)

Zítra ráno odjíždím do Holandska a tak nevím jestli budu mít možnost vám napsat... Ale snad alespoň o pár rozkvetlých tulipánů se podělím :)
A novinka - mám ofinu! No je to trochu nezvyk ale líbí se mi to... 

Byli jste na nějakém Majálesu nebo se snad na nějaký chystáte? A co vy a Prago Union? A jak si užíváte to krásný počasí?

Mějte se úžasně!
Alice

14 komentářů:

  1. Tak hlavně, že sis to parádně užila:-)
    A pořád se mi moc líběj tvoje vlasy!:-)))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! ale teď už mám vlasy zase jiný :)

      Vymazat
  2. já mám ráda od Prago union tu písničku MÁTE SKLEP :D ta je nej! jinak je znám docela dobře, protože je brácha kdysi hodně poslouchal.. užij si Holandsko!

    OdpovědětVymazat
  3. Chytrý rap se nedá s rapem stylu děvky-drogy-dolary vůbec srovnávat! Mám docela slabost pro WWW ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já takovouhle hudbu nemusim. Krtek je vtipnej, jak má ty ponožky na rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já právě normálně taky ne ale Prago Union jsou fakt dobrý :)

      Vymazat
  5. dufam,ze si dobre oslavila,draha!!! a pristi rok si dame nejaky spolocny pripitok:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slavim pořád a je to výborný! díky :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.