čtvrtek 19. dubna 2012

Home is where the heart is

Moje doma je v současné době kolejní pokoj který sdílím s tím co ho miluju... Pokoj je to malinký ale zase máme vlastní kuchyň a koupelnu (ačkoliv oboje mini..) a dokonce i balkón... A protože žijeme v trvalém nepořádku (a ani jednomu z nás to nevadí...) tak se s vámi podělím jen o pár detailů...
Bílý králíček musel být můj :)
Krabičky od Korres věcí a od Lacoste voňavky který mi je prostě líto vyhodit... A došla jsem k závěru že nejlepší skladování náušnic je prostě je rozhodit po prostoru :)
 Koník a lachtánek na klíček a naše fotky...
Jakože toaletní stolek... Nad ním je zrcadlo...
Knihy... Bylo by jich víc ale já mám svoje ve čtečce...
 A ještě pohled do skříně... 
Extra fotky ze šipkového turnaje... Byl to kvalifikační večer na velké finále a ano ano kvalifikovala jsem se takže držte palce v úterý! 


A co vy máte rádi pořádek nebo zvládáte chaos?


Mějte se krásně!


Alice

4 komentáře:

  1. ty kolejní poličky úplně poznávam :)
    já překvapivě udržuju chaos poměrně na uzdě poslední asi dva roky. Jakože pravidelně vytírám a jednou za dva týdny srovnám věci ve skříni a myju nádobí dřív, než mi všechno ostatní nádobí dojde..vážně stárnu asi.

    OdpovědětVymazat
  2. Na šipkách máš super šaty, držim palce ;).

    OdpovědětVymazat
  3. krásne máš to podfarbenie, ľúbi sa*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.