neděle 1. dubna 2012

Festival

Víkend jsem strávila v Tachově na PAFu což je mezinárodní potápěčský festival filmu a fotografie... Kochala jsem se podvodníma fotkama a sledovala filmy o Bali, Elbě nebo Španělsku... No prostě krása! Nejradši bych se hned šla zanořit někam mezi barevné rybky!
A ač byla pěkná kosa oblékla jsem se jarně a barevně... Myslela jsem si že mě mint-šialenstvo nezasáhne no ale pak sem viděla tenhle top (v c&a) a tadááá už to bylo... Ačkoliv bych tý barvě možná radši říkala zelinkavá... 



Dalším bodem programu byl večerní ples ale o tom zase příště...


Co vy a podvodní svět? Máte vlastní zkušenosti nebo se rádi díváte na dokumenty o podmořském světě?


Mějte se skvěle!


Alice

29 komentářů:

  1. pamatuju si, že před pár lety v národním muzeu byla udělaná taková dřevěná loď a vevnitř běžel na obrovský obrazovce přírodovědnej film z moře, ale bez komentáře - jen s vážnou hudbou. to bylo bezva!

    OdpovědětVymazat
  2. vypadas jako jedna z tech krasnejch barevnejch rybek :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak to muselo byť krásne ...hneď by som sa pridala mám rada podmorskú krajinu

    OdpovědětVymazat
  4. jeej..zlaticko, ty mas krasne tie vlasky!!! mega mega super krasne..dobra farba a super uces! to tricko ti ide k nim strasne dobre!

    OdpovědětVymazat
  5. Jú, moc ti to takhle sluší, já na ty barvy pořád ještě nemám náladu:-) Dokumenty a podmořském světě miluju, ale sama bych asi na potápění neměla odvahu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dkuju moc :) mě ty barvy prostě baví!
      a potápění je zábava odvaha netřeba :)

      Vymazat
  6. ani nevíš, jak MOC ti ta barva sekne!

    OdpovědětVymazat
  7. z vlastní zkušenosti nemůžu, ale koukat se to jo=)...máš krásný barvičky, to miluju!

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  8. super topánky!
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc slušivé! Více barev do života!:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní kombinace barev, líbí se mi.

    líbám xxx

    OdpovědětVymazat
  11. výborná sukně :) vážně skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! je původně ze zary ale kupovaná v sekáči v Holandsku...

      Vymazat
  12. Projela jsem Tvůj blog a musím říct, že takhle ti to sluší asi nejvíc. Škoda, že tak často experimentuješ s barvou a střihem vlasů. Tohle ti sedne skvěle. ;-) A outfit je taky skvělej.. povedené.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.