čtvrtek 26. dubna 2012

Dárečky

Celý týden slavím narozeniny (mám je teda až v sobotu ale prostě ráda slavím tak si to prodlužuju) a dostávám spoustu dárků  :) Ten nejlepší od rodičů - příští týden budu v Leidenu! Nemůžu se dočkat - uvidím ty co jsem s nima trávila zimní semestr a taky rozkvetlý Holandsko!

Další dárek jsem dostala od Mixit! Znáte? Né? No tak to se musíte seznámit :)

Mixit je česká firma která vyrábí lahodný müsli a nejen to... Nejlepší na tom všem je že si müsli nakombinujete přesně tak jak chcete! Což je pro někoho tak vybíravýho jako jsem já opravdu skvělá nabídka! A výběr je opravdu velký... Takže jsem dlouze koumala co si vybrat... A včera jsem se radovala z balíčku!
Nakonec jsem se rozhodla pro kaši - základem jsou vločky a sušené mléko (ale samozřejmě si můžete vybrat i jiný základ!) a potom jsem k tomu přidala ovoce a oříšky... A teda kaše není zrovna fotogenická věc tak se kochejte krásnym tubusem radši :)
A to ovoce to je něco! Je totiž sušený mrazem (lyofilizované - terminus technikus) takže je takový křupavý... No prostě výborný! Někdy příště si určitě dám jenom ovoce - maliny a ostružiny a višně no lahůdka :) Nebo ještě s oříškama? Hmm koukejte na ty dobroty :)
Zaleju to teplou vodou nebo mlíkem a tradáááá lahoda je na světě! 
A ano ano svou snídani můžete i pojmenovat! :)

Určitě jste pochopili že tenhle článek je Mixitem sponzorovaný... A já jim za to moc děkuju protože na nějakou dobrotu od Mixit jsem si brousila zuby už dlouho! Takže - říkám vám svůj upřímný názor - moje kaše je vynikající to ovoce je fakt nejlepší a navíc - maj krásný obaly! Tak koukněte na Mixit!

A další dárek - balíček prima čtení od Arašídové! Děkuju! :) taky by tady měla být fotka dalšího balíčku který mi přišel od Lindičky jenže já to radostně rozcupovala než jsem to stihla vyfotit... Tak později přímo v akci! A ještě jednou děkuju!

A co snídáte vy? A co u toho čtete? 

Mějte se skvěle!
Alice

20 komentářů:

  1. vse nej jedne z nejvic nej! puso! a jooo o mixit uz premyslim dlouho!

    OdpovědětVymazat
  2. prajem všetko!! a oh! ten mixit by mohol aj mna zasponzorovat :D vyzera to velice chutne!! om nom

    OdpovědětVymazat
  3. už som o niečom podobnom počula, ale ešte neochutnala. ALe určite to stálo za to! Mňam

    OdpovědětVymazat
  4. Hahaa, radostně rozcupovala ... :) to je hlavní.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší. Na müsli si brousim zuby.

    OdpovědětVymazat
  6. máš nejhezčí hrníček
    brala bych ho hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! taky je to můj nejoblíbenější :)

      Vymazat
  7. Och, jsi další člověk, který má narozeniny ve stejný den, jako já - 28. dubna! Nacházím těchto exemplářů čím dál víc, to mě těší! :-)))
    Vše nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha! já taky znám dva lidi co slaví dneska! tak všechno nejlepší i tobě! :)

      Vymazat
  8. Ó! Tak to tedy, milá Aličko, všechno nejkrásnější k /včerejším/ narozkám!

    OdpovědětVymazat
  9. jak to vsichni blogeri delate s temi sponzory? :D Me se nikdo nikdy zatim neozval. No nevadi. Vypada to zajimave a mam chut si taky neco mixnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já ti nevim já teba bloguju tři roky a tohle je můj třetí sponzor... a ozvala jsem se já jim protže sháněli blogery... takže já fakt asi nejsem ten koho by ses měla ptát na sponzory :D
      a mixuj je to lahoda!

      Vymazat
  10. mňam vyzerá to skvele :D ♥

    OdpovědětVymazat
  11. maliny s malinami by som si dala a možno pre zmenu ešte trošku malín :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.