čtvrtek 1. března 2012

Ženy

Už jsem říkala že minulá středa byla uplně skvělá ovšem zatím jsem vám řekla jenom půl důvodu proč byla tak skvělá... Co se tedy přihodilo kromě Korresu?
Viděla jsem se se skvělejma ženama! Linda a Zuz (btw - jak je možný že nemám žádnou fotku Zuzky? Děs běs!) měly cestu z Paříže takže si udělaly čas na sraz v Praze... Přidala se Beátka kterou jsme doprovodily do práce kde jsme pak vypily spoustu čaje a prokecaly spoustu času... A pak se přidala ještě Oksana a nakonec Boo... No nezní vám to jako plán skvělého odpoledne? 

Ano a už všichni víme po čem touží Beáta aneb okukování h&m magazínu...
:)

No bylo to prostě super :) A že byla středa ultrablogový den potkala jsem už ráno čirou náhodou Well a odpoledne jsme mávaly Therese a taky Gábině... a večer zpátky v Ústí jsem v klubu potkala Miu Kissbookovou... Taková koncentrace blogerek za jeden den to se jen tak nepodaří :)


Hned bych si zase dala takový prima sraz :)


Mějte se skvěle!


Alice

18 komentářů:

  1. to je teda dobra shoda nahod :) trochu zavidim, jsou to skvele a inspirativni mlade damy :))

    OdpovědětVymazat
  2. skvelé ste! hned by som sa pridala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som bola v prahe na stanici, takže duchom taktiež! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem měla pocit duchovní přítomnosti někoho dalšího! :D

      Vymazat
  4. No, tak to se mě jen tak nepoštěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nám dalo zabrat se dohodnout :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. díky :) takové krásky je snadné fotit!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.