úterý 6. března 2012

Zahrádka

Tak a je to jasný - je tady jaro! Dneska jsem totiž poprvé seděla na zahrádce svojí oblíbené hospody :) Slunce krásně hřálo! 
A moje vlasy barvy oranžové mě velmi baví! 

Měla jsem na sobě šaty a brýle ze showroomu h&m, klobouk a kabátek h&m, svetr ze sekáče v Leidenu a botky Dr. Martens...
Pejsci :)


Užívejte si krásné počasí!
Alice

41 komentářů:

  1. Krásny outfit,šaty ma veľmi oslovili.A oranžové vlasy ti mrte pristanú :)!

    OdpovědětVymazat
  2. a ty vlasy ti taky hrozně slušej! :) ale bájo ten klobrc s brejlema! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jojo ta kombinace mě taky baví :)

      Vymazat
  3. Ta barva vlasů ti neskutečně sluší!!:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásné vlasy a botky!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Chci tvoje vlasy a šaty :)) Prozrad číms barvila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! ale nedám :D odbarvovala jsem intenzivním zesvětlovačem od syoss...

      Vymazat
  6. Takovýhodle pejska jsme jako malá měla jako brož. A svítil.
    Pak se mi na mnoho let ztratil a jednoho krásného dne jsem ho našla v povlaku na peřinu.
    Takže ty šaty jsou pro mě o něco skvělejší než normálně.

    A vlasy neméně. Chci je vidět vlát na sluníčku (závidím, taky jsem nad nima uvažovala, ale vypadala bych jak tydýt).

    erinayet-mluvi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak to musela být super brož! a dík dík!

      Vymazat
  7. Hahaa vlasy! Záříš! To máš neon skoro stále na sobě.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kabátek ti strašně sluší, stejně tak jako ti spěje to jarní počasí!

    OdpovědětVymazat
  9. vlasy sou suprácký! moc ti sluší, šaty sou hezký a celkově se mi celá líbíš ;)

    OdpovědětVymazat
  10. rozžiarilo ťa to ešte viac ako si bola predtým (: sluniiiiičko.

    OdpovědětVymazat
  11. hahaaa, nejlepší brýlky!!

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to jako opravdové jaro! :) (asi pořád mrzne jen u nás ://)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten den bylo teplo ale teď je zase zima!

      Vymazat
  13. krásne šatyy a tie vlasy ťa mega rozžiarujú .)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Obden to tu pozoruji,jak se ti to tu mění a nemění a nostalgie tohoto místa kde jsi pořídila fotky mě dostala natolik, že ti musím napsat jak moc bych se s tebou potřeboval vidět..;)
    p.s. Nějak mě to nechtělo poslouchat,tak se omlouvám za ty dvě předchozí vymazání..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hej ty! číslo mám furt stejný ozvi se! taky tě chci vidět...doraž!

      Vymazat
  16. co je to za ušitrhající zlozvyk blogerín všude psát,že je BAVÍ vlasy a oblečení a tak dál? Já nevím, jsem jediná, komu to přijde děsný? Poslední dobou je to něják nechutně cool. Bavit člověka může nějáká činnost ne? Mě takovýhle prznění češtiny teda neba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda nevim jestli je to zvyk blogerín či jestli je to cool ale já se prostě vyjadřuju jak mi to zrovna příjde...a tohle mi přijde uplně v pohodě :)

      Vymazat
  17. ty vlasy máš božííííííí

    OdpovědětVymazat
  18. Ty vlasy!!!! parada, takove jsem si vzdycky prala, bohuzel na to nejsem ten spravny typ, ale moc ti slusi!!! :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. hafanovksé šaty, klobúčik a ten vlas! dokonalosť fakt!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.