neděle 4. března 2012

Vůně

Dnes opět o kosmetice Korres tentokrát o konkrétních produktech které jsem dostala při své návštěvě pražské prodejny... 
První věcí kterou bych vám ráda představila je Wild Rose exfoliant neboli pleťový exfoliant z divoukou růží... Je dostatečně jemný aby bylo možné ho používat každý den a obličej mám pak doslova šťastný :) Používám ho každé ráno ve sprše a mám po něm krásnou jemnou pleť... A ta vůně! Většinou se věcem s vůní růže vyhýbám protože to je často dost chemická záležitost ovšem v tomhle případě to tak vážně není - voní jako když rozžvýkáte okvětní plátek růže! Krása!

Další kousek je Čistící voda s bílým čajem... Vyčistí pleť a odlíčí najednou... Už se nemusí oplachovat vodou a opět nechává pleť nenapnutou a krásně čistou... A zase ta vůně! Nejlepší důkaz místo slibů: Po prvním použití jsem si šla lehnout se svým milým po boku... Když mě obejmul řekl mi že krásně voním - prý tak čistě a jako čaj! No fakt super :)

A nakonec vůně... Vybrala jsem si unisexovou vůni s jasmínem pepřem a dřevem stromu guajak... Že vůně voní božsky to nebude žádný překvapení :) Výběr ovšem nebyl snadný - vyzkoušela jsem několik vůní a nemohla jsem se jich nabažit :) Taky se mi moc líbí balení v jednoduchém lékárenském stylu...

Všechna kosmetika Korres je přírodní a používá aktivní výtažky z rostlin a taky ekologické obaly... Tím je mi velmi sympatická... Ovšem co je samozřejmě důležitější - produkty opravdu fungují tak jak slibují a nádherně nechemicky voní... A ano tyhle kousky jsem dostala ale nebojte to není důvod abych vám něco zatajovala :) Vážně je můžu jen a jen doporučit! 

Takže jestli vás něco zaujalo hurá do Myslbeku nebo na tyhle stránky kde taky všechno najdete! :)

Máte-li další otázky jsem vám plně k dispozici na formspringu!

Mějte se skvěle!

Alice

19 komentářů:

  1. Ten parfém ti vážně závidím. Je úžasný. Asi si ho budu muset přát na Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo ale Vánoce jsou docela daleko! jdi do něj! :)

      Vymazat
  2. ja som si raz take mini balenie rôznych vyrobkov z asosu objednala a ta vôňa ta vôna je na tom naj! a vsetky vyborne, pre mna sice trosku drahsia kozmetika ale urcite si este nieco zaobstarám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrej nápad! :) pravda že ty ceny mě taky moc netěšej...ale na druhou stranu to stojí za to :)

      Vymazat
  3. vnitru sebe pociťuji přejícnou závist :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja som sa nevedela rozhodnúť vo voňavkách preto nemám žiadnu :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to docela chápu já se taky nemohla rozhodnout vůbec! jsou super :)

      Vymazat
  5. A to jsem si myslela, že největší Korres fanatik jsem já:-) o jejich vůních už také nějakou dobu přemýšlím, teď jsi mě ale tak nahlodala, že si při nejbližší příležitosti nějakou objednám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heh no Korres je prostě dobrej :D a jdi do ní jsou fakt super! a ty pánský!

      Vymazat
  6. pekná recenzia :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. hmm,,tu čajovou vodu nejspíš potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě :) přirovnala bych jí k biodermě ale naíc božsky voní!

      Vymazat
  8. začíná se mi zdát, že korres se stává nástupcem lushe. ach
    mimochodem, jak to vypadá s poštou? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla od lushe jen hennu a ta byla super... ale korres mi teda příjde docela odlišný - no rozhodn líp voní :D
      a pošta došla!!! děkuju moc moc udělalo mi to nejvíc radost :)

      Vymazat
  9. No teda!! To jsem si zase mela co precist :) Ja mam ted obdobi, kdy mi nejvic voni ruze, jasmin a bily caj!!!! Asi se na tuto znacku budu muset podivat bliz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.