úterý 20. března 2012

Sun sun sun

Ještě jednou fotky z víkendu... Bylo vážně tak nádherně! 
Mám na sobě koženkové šaty z h&m... Kupovala jsem si je už někdy v prosinci  ještě v Holandsku (ve slevě za 10e no lahoda :) ) a mám je dost ráda - baví mě že jsou z drsňáckýho materiálu ale zároveň mají dívčí střih :) 
Dneska je první jarní den tak doufám že si užíváte tepla a sluníčka! Já teda jaro moc ráda nemám... Nebo jinak - mám ráda jaro když je takhle krásně teplo a slunečno... Ale jaro to je taky tání a deště a bahno a šedivo a to teda fakt ráda nemám... Nejradši bych hned léto a vedro na padnutí a koupání to mě totiž vážně baví :)

A ještě jedna velmi oranžová fotka :)

Jak to máte s jarem vy?

Mějte se krásně!

Alice

26 komentářů:

  1. šaty jsou super, chci! Punčocháče taky perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! bohužel bych řekla že tyhle už nebudou k sehnání ale určitě nějaký podobný najdeš :)

      Vymazat
  2. Já jsem si zkoušela hrozně podobné těm tvým v New Yorkeru za 79Kč! Měli poslední přesně mojí velikost, ale protože byly černé, tak byly málo kontrastní k mým vlasům a neslušely mi tak jako tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za 79? to bych je brala :D a děkuju moc!

      Vymazat
  3. waaa to je farba, kokso taká jarná krása :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty saty jsou bajo! A ty vlasy!! stale nad nimi acham :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Už je to možná trapný, ale JEŽIŠI, TY TVOJE VLASY PROSTĚ MILUJU!!!:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já tak obdivuju tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné šaty, ale Tvé vlasy jsou lepšííííí!!:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si je v H&Mku zkoušela, ale bohužel tam byly poslední a na mě moc velké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla štěstí - poslední moje velikost :)

      Vymazat
  9. Šaty se mi moc nelíbí, ten materiál mi připomíná latex, brr!
    Ale s jarem se kamarádíme. Moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.