čtvrtek 22. března 2012

Šťastná

Kamarád měl dnes promoci pak jsem si dala lahodné ořechové šátečky poseděla jsem si na zahrádce a ještě jsem vyhrála v kartách... Svítí slunce je teplo a večer se bude grilovat na balkóně... A fotí mě ten co ho miluju a ještě mi u toho říká že jsem krásná...
Jsem tak šťastná!  

A tyhle šaty už mám vážně dlouho a na blogu jsou už zhruba po stodvacátý ale vůbec mi to nevadí protože je mám fakt ráda :) Jsou z kappahl a všechno ostatní je z h&m... 

Doufám že si užíváte... A jste šťastný! Já posílám pozitivní vlnu :)


Alice

21 komentářů:

  1. Šaty jsou moc pěkné.:)
    Jinak mě zaujali naušnice ty jsou perfekní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc! a tuhle náušnici mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  2. Jsi krásná! A je skvělé, že tak šťastná :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Šatečky jsou překrásný a vážně ti strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. jsi krasna!A hlavne ty tve vlasy.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne...saty i ty!
    Tenhle tvuj post uplne vysila positivni energii
    pres monitor:)
    Uzasne.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! to jsem ráda že tak působim :)

      Vymazat
  7. ja by som ti tie šaty s radosťou ukradla :D

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný outfit :) moc ti to sluší,princezno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.