neděle 18. března 2012

Romantika

Strávila jsem romantický víkend se svým milým v krásném hotelu... Wellness spousta skvělýho jídla zábava a hlavně my dva... No prostě paráda! A navíc bylo tak krásně teplo!

Rozhodně můžu doporučit hotel Lions v Nesuchyni... Já jsem dostala poukaz na pobyt k Vánocům a jsem za to neskutečně vděčná protože jsme si to královsky užili...


A jak jste tenhle jarní víkend strávili vy?



Mějte se skvěle!



Alice

15 komentářů:

  1. Panejo, muselo tam být krásně:-)
    A ty tvoje vlasy mě prostě fascinujou:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně něco takovýho bych teď potřebovala! Ta tvoje barva vlasů se mi hrozně líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, tak to Vám moc přeji!:)
    Můj víkend byl ve znamení lenošení, lenošení, lenošení.. Měla jsem se učit, ale vůbec se mi nechtělo, když bylo tak skvěle venku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Brejle a košile (a boty, ale to už jsem psala) jsou nejlepší. Tvoje barva vlasů se mi na tobě hrozně líbí. Moc Ti to sluší. Pobyt závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc moc :) a vidět to jinde taky závidim - měli jsme se fakt bohovsky!

      Vymazat
  5. krásná,, to místo vypadá moc dobře =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.