pondělí 12. března 2012

Rodina

Miluju svou rodinu a dneska se podělím o několik našich fotek... Nechávali jsme se nafotit a pak vyvolat velkou fotku pro babičku k narozeninám... A mám z toho hroznou radost! 

Tři sestry :)
Moji milovaní rodiče...
A ještě já :)

Jsem tak šťastej člověk že mám tak skvělou rodinu a jsem za to opravdu vděčná... Samozřejmě že se někdy dohadujeme a vrčíme na sebe ale stejnak jsem hrozně ráda že je mám :)

Ták to bylo dneska skoro sentimentální ale když už takový pěkný rodinný fotky mám tak je chci mít i tady :)

Mějte se skvěle!

Alice

30 komentářů:

  1. Je krásný vidět takovou velkou rodinu pohromadě:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím,je to paráda.Také o něčem podobném uvažuju,taková obrovská fotka pro někoho k narozeninám vůbec nezní jako špatný nápad ba právě naopak!
    Sluší Vám to :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a mi to taky připadá jako hezkej nápad...

      Vymazat
  3. nepřestávám obdivovat tvé šaty

    OdpovědětVymazat
  4. Si po mame ...a fotky vám vyšli krásne

    OdpovědětVymazat
  5. tvoj ocino musel určite vyzerať ako roger zo zlatého kompasu ked bol malý! a ty sa na ňho úplne podobáš! ste skvelá rodinka, pekne sa na vás pozerá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tatí byl vždycky fešák! a příjde mi že jsem spíš podopná mamče :) děkuju moc!

      Vymazat
  6. to vies.. moja babka sice hovorila,ze rodinu si nevyberas..( i ked ty si si vybrala moc sympatickych ludi :D )ale je to vlastne zaklad.. prostredie,ktore ta formovalo..

    inak ,tvoje botyyyy! boze! mega dobre!!

    OdpovědětVymazat
  7. Hey lovely, saw your blog through a friend's blog, I absolutely love it. Was wondering if maybe you wanted to follow for follow? Let me know in a comment! Mines www.elishayates.com

    <3

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny sestry jste si hrozně podobné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to říkaj všichni ale mě to tak moc nepříjde...

      Vymazat
  9. Jsi celej tatínek :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mě vždycky přišlo že celá maminka :)

      Vymazat
  10. Krásné rodinné fotky!
    A nemůžu se vynadívat na ty tvoje boty - odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) botky jsou kupované v Holandsku a značku ani nevím...

      Vymazat
  11. Zaciname a koncime s rodinou! Je super ze mate bajecny vztahy, tak to ma byt! :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! fakt svojí rodinu zbožňuju :)

      Vymazat
  12. to je úžasný!
    to musí mít prababička radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. babička né prababička - ale radost má! :) díky!

      Vymazat
  13. Nádherné fotky! Moc Vám to všem sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.