sobota 10. března 2012

Ples!

Včera jsem byla na plese a parádně jsem si to užila! Letos poprvé a asi taky naposled... Šlo o maturitní ples mého gymnázia takže opravdu nečekejte velkou večerní... Měla jsem šaty které mám už tak šest let - dlouho jsem je nemohla nosit (ehm nevešla jsem se...) ale teď to zase jde :) A připadá mi že jsou poměrně aktuální - hedvábí puntíky plisování i ta barva... 

Boty jsou brutální nohotýračky ale zase jsou ták hezký! Jsou z f&f...



A dneska jedu na výlet - do Benátek nad Jizrou na fotbal no představte si to :D Jsem fakt zvědavá!


A co vy a plesy? Kolik jste jich stihli?


Mějte se skvěle!


Alice

32 komentářů:

  1. letos jsem stihla jen svuj maturitak :) ale plesy miluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je ale vždycky nejlepší! doufám že sis to užila!

      Vymazat
  2. skoro bych te na tech fotkach nepoznala! ty saty jsou nuf!

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos byla taky jen na jednom plese a celkem mi to stačilo.. :D :) A šaty jsou naprosto perfektní a strašně ti sluší! :) Hezky se ti hodí k oranžové hlavě! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéžiš, ty jsi teď kočka, Aličko :-*

    OdpovědětVymazat
  5. kua zavidim ti, ze ides do Benatok :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zatim mám jeden ples za sebou a byl parádní :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty vlasy ti hrozně seknou, tahle barva je ještě zvýrazňuje! já jdu na maturák dneska, do boleslavi, taky první a poslední v tomhle roce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! doufám že sis to užila!

      Vymazat
  8. great !!
    http://viva-la--jenny.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sekne!
    Modrá je dobrá!


    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. takmer som ťa nespoznala :) krásna

    OdpovědětVymazat
  11. To je dukaz toho, jak se ta moda vraci :) kazdopadne pocitu kdy se clovek oblece do satu, o kterych si myslel ze uz to nikdy nepujde je nepopsatelny :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. ty boty se mi k tomu moc nelibi, ale jinak moc hezky, super zmena!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.