úterý 27. března 2012

Party

Včera jsem hrála turnaj v šipkách ovšem nepostoupila jsem ze skupiny - takže zklamání... Ale i tak - nakonec se z toho vyklubal parádní večírek :) Dokonce se objevil i kamarád s foťákem takže vám můžu ukázat i pár párty fotek :) (Jenom jsem je teda dost ořezala...tu naší bláznivou bandu v celé kráse asi vidět nepotřebujete :D )
Nebyla jsem tam úplně sama - jenom ti ostatní nejsou zrovna v záběru :D 
No zábava prostě :)
A co vy kam chodíte a jak si to užíváte?
Mějte se skvěle!
Alice

4 komentáře:

  1. předposlední fotka by si zasloužila cenu!! .)

    OdpovědětVymazat
  2. na třetí fotce jsi rozkošná, hrozě ti to sluší s úsměvem od ucha k uchu a taky bych to nejradši ukradla boty a sukni! A já naposled byla na absoloventském plese a užila jsem si to...ani nechápu, jak uteklo těch 6 hodin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jojo utíkající čas to znám :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.