čtvrtek 15. března 2012

Exkurze

Včera jsem byla na exkurzi v Terezíně... (Stejně jako loni - koukněte tady pro terezínské fotky...)
Měl přijet pamětník a vykládat nám ovšem nakonec to nevyšlo tak jsme si jen prošli ghetto... Přesto to opět bylo velmi zajímavé - rozhodně všem výlet do Terezína doporučuji... A nezůstávejte jen u Malé pevnosti - v ghettu je toho taky hodně v vidění... Konkrétně v Magdeburských kasárnách probíhá výstava o umění v ghettu a ta je vážně zajímavá...
Mám znovu odbarvené vlasy! A taky znovu podholené :) A hrozně mě teď baví nosit rtěnky...
Byla vážně celkem zima takže jsem se po focení opět hezky zachumlala :) Srdíčko je od Martiny


Byli jste někdy v Terezíně? 

Mějte se skvěle!


Alice

22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jsou z h&m ale mám je už skoro dva roky... a dík!

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou úžasné:) Omlouvám se, ale ty vlasy se mi vůbec nelíbí - vypadá to tak nějak nepovedeně a oranžově. Ale jestli se ti to líbí a byl to účel...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a s vlasama - postupně si to teď odbarvuju a nakonec bych chtěla fialovou...ale jak jsem měla tmavší barvu předtím tak odbarvování chvíli trvá takže tohle je taková oranžová mezifáze... ale mě se to líbí :) a nemusíš se omlouvat já chápu že se to nemůže líbit každýmu :)

      Vymazat
    2. Ty jo, fialovou? Jsi odvážná:)

      Vymazat
    3. heh nebo taky magor :D uvidíme jak to dopadne...

      Vymazat
  3. Zatiaľ sme neboli..
    No musím povedať, že si ma okúzlila..si nádherná a žiariš! :-)
    <3

    Petra Toth Jewellery (giveaway)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně doporučuju... a děkuju moc!

      Vymazat
  4. Máš krásnu farbu vlasov vyzeráš takto ešte viac éterickejšie než obyčajne ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh děkuju moc! ale nevíc eterická jsi ty!

      Vymazat
  5. Páni, super barva :)
    My tam jet měli, ale nakonec se to nějak zrušilo. A asi je to dobře, asi bych brečela týden v kuse se svojí citlivostí. Stačí mi jen filmy o té době a už tahám kapesníky z krabičky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!
      a mě to taky vždycky dostane ovšem na druhou stranu je to asi potřeba...

      Vymazat
  6. Kdysi na základce a pak na střední dokonce na dva nebo tři dny. Ale dneska už bych to asi ocenila víc... Ale spíš bych asi jela někam, kde jsem ještě nebyla. Každopádně díky za nápad na výlet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavé! a nemáš zač samozřejmě :)

      Vymazat
  7. ty jo! ty mas ale hezky zvlastne vlasky teraz !!! ja idem na buducu stredu na "konzultacku" tak som zvedava na co prideme:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "hezky zvlastne" to je dobrý :D dík! jsme zvědavá na tebe!

      Vymazat
  8. klobouk dolů, to bych asi psychicky nezvládla.
    krásně zářivá barva, ale ještě zvědavější jsem na výsledek! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no příjemný to opravdu není...
      děkuju moc moc!

      Vymazat
  9. Velky plus za odvahu k tomu podholeni! Ja bych na to nemela :) jinak barva vlasu je paradni, takovou jsem si vzdycky prala, bohuzel na to nejsem typ, vypadala bych jako klaun, ale tobe moc slusi!

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já podholuju už dlouho a blbnutí s vlasama mi celkově nepřijde jako žádná odvaha - vždyť to zase naroste :D a zrovna na dlohých vlasech jako máš ty se mi podholen nejvíc líbí! a s bavou - já ti nevim třeba sem taky klaun - ale baví mě to :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.