čtvrtek 29. března 2012

Clint Eastwood

Když se řekne pončo vybaví se mi Clint Eastwood ve filmu Hodný, zlý a ošklivý... Mám prostě fakt ráda westerny a tohle je zkrátka klasika... A Blonďák v ponču je naprosto úžasnej! Zkazilo se nám počasí tak aspoň víte na co koukat když venku prší :) A poslechněte si tohle


Moje pončo je o dost barevnější  a taky nejsem zdaleka takovej frajer ale stejně mě to baví :) Taky jsem si po hrozně dlouhý době vzala kalhoty - je to pořád stejně nepohodlný nic novýho... Pončo i kalhoty jsou z h&m...

A ještě pár fotek Clinta protože to je prostě radost pohledět!



Máte rádi westerny? Který máte nejradši? A co Clint Eastwood? A líbí se vám ponča?

Mějte se skvěle!

Alice

8 komentářů:

  1. chi chi http://www.deviantart.com/download/122450394/25_Expressions_CLINT_EASTWOOD_by_vikinggib.jpg
    Westerny mě nikdy nezaujaly, mám neodůvodnitelnou předpojatost. Ale miluju seriál Firefly, což se sci-fi/western s Nathanem Fillionem. A to se počítá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tssss Clin je boží! koukni jak se sladce usmívá!
      a o Firefly sem už slyšela to musim zčeknout!

      Vymazat
  2. nedavno jsem konecne videla Tenkrat na zapade a strasne se mi to libilo!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je jeden z mých nej filmů vůbec :)

      Vymazat
  3. Já westerny přímo nesnáším :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Westerny, až na Cibuláka a Limonádovýho Joa ráda nemám.
    Zato Clinta moc, a čim starší, tim lepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo Clint je prostě úžasnej :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.