sobota 4. února 2012

Výlet

Venku je stále velmi mrazivo... Aby jste ze mě (nebo vlastně z mého oblečení) viděli i něco víc než zachumlanost v kabátku udělali jsme pár fotek ve vlaku cestou na výlet... Ovšem zima už je taková že i koleje popraskaly... Takže má včerejší cesta na pracovní pohovor skončila velmi rychle... Zítra držte palce snad cesta do Ústí tentokrát vyjde!
Punčochy nejlepší nejteplejší návleky a sukně jsou z h&m a triko a svetřík mám už tak dlouho že nevím kde jsem to vzala...

A kde jsme byli na výletě? V Hejnicích krásném to městečku :) Obdivovali jsme poutní kostel a ohřáli jsme se v cukrárně u cappuccina a kremrole... A ač krásně mrzne sněhu je tady v Jizerkách hrozně málo... 


A kde jste byli vy na výletě nebo kam se chystáte? Šťastnou cestu! :)
Mějte se krásně!
Alice

25 komentářů:

  1. Tak chystám se na hory lyžovat :) Už se těšim..!

    OdpovědětVymazat
  2. pekné :) ja už som bola, minulý týžden :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ale vám bolo ...teda mne by sa nechcelo ani nos vystrčiť

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. no mohlo by být i trochu hůř ale moc už ne :D

      Vymazat
  5. no pokial bude taká zima tak nevyjdem von! :D
    a pekné botičky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chce hodně vrstev a potom to jde! :) a díky!

      Vymazat
  6. Ten kostel miluju, vždycky když okolo jdu, mám husí kůži:-) Celkově, Hejnice jsou krásný městečko. A máš nádhernej úsměv:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já se v téhle zimě raději nikam nechystám :D fuj, ven by mě nikdo nedostal :) držím palce, ať to s prací vyjde! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tohle počasí miluju :) děkuju!

      Vymazat
  8. Krásná barva vlasů! Můžu se zeptat, čím se barvíš? Díky, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! používám hennu z Lushe tu červenou :)

      Vymazat
  9. Ty boty to priserne kazi!!!Kdyz si je odmyslim, tak je ale outfit pekny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) a boty jsou zimní teplý kožený nepromokavý a s kožíškem uvnitř = na zimu nejlepší... a mi se líběj :) a jen tak ze zvědavosti - jaký boty by se ti k tomu hodily?

      Vymazat
  10. Můj poslední výlet byl o Vánocích do Špindlerova Mlýna.Od té doby musím jenom pracovat a na výlety bohužel nemám čas..Krásné fotky.Věřím že v těch punčocháčích Ti musí být krásně teplo.. :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Z Hejnic pochází babička, potažmo tedy kořeny, ale nikdy jsem tam nebyla.
    Jen teda nemůžu úplně pochopit, jak v takové šílené zimě můžete jezdit jen v punčochách. Mně je furt zima a chodím jak sněhulák.

    erinayet-mluvi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem se ti teda trefila :) a doporučuju udělat si výlet je to tam hezký :)
      a s těma punčochama... já skoro nenosím kalhoty a tyhle punčochy jsou silný a teplý a nutnost jsou taky pletený návleky a ještě ponožky a teplý boty - vrstvení je cesta k teplu :)

      Vymazat
  12. Vážne používas na vlasy henu? haluuuuuz!! vyzeraju velmi zdravo.. ( ja som teraz manik na zdravie vlasov..po tom,co som si ich znicila trvalou:D ha ha az ironicke..) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám už rok... a fakt mi vlasy zlepšila předtim jsem je měla děsný... o trvalý jsem taky uvažovala ale zakázala sem si to :)

      Vymazat
  13. Holka, srovnat tě tady a na fotkách před rokem - úplně jiný člověk. Palec nahoru, sluší ti to.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.