úterý 14. února 2012

Rocky

Nejnovější objev - mám dost dlouhý vlasy na to udělat si culík! Teda spíš culíček :) Ale baví mě to!


Dostala jsem dneska krásný dárek! Triko s Rockym! Radost na fotce je opravdová :) (Je z h&m)


A že je dneska ten Valentýn udělala jsem mému F. speciální snídani do postele - srdíčkový vajíčka :)


Jsem moc šťastná a zamilovaná! A to nejen dneska ale už nějakou dobu... A doufám že to tak bude už navždycky :) 


Užívejte si! Milujte se! Usmívejte se! 
Hodně lásky přeju vám všem! 
Alice
♥♥♥

33 komentářů:

  1. teda, snídani bych si dala a tričko je perfektní

    OdpovědětVymazat
  2. jééé triko je super! S tim culíkem jsi mě potěšila, protože právě dnes jsem si poprvé od ostříhání na mikádo taky udělala culík:))) ale je mnohem menší než ten tvůj-taková štětka hehe

    OdpovědětVymazat
  3. juu aká cute :3
    a cute raňajky :3 :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ježiši to tričko se Slyem potřebuju!!! jinak si užívej zamilovanost, skoro ti závidím, ach ... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. utikej pro něj do hm! a dík užívám si hrozně moc :)

      Vymazat
  5. tie vlasy ti seknu :) vyzeras s nimi este mladsie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mladšie jo? tak to dík já si poslední dobou připadám celkem staře...

      Vymazat
  6. Ty jsi celá opravdovááá ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc rada, ze jsi stastna a zamilovana, tak at to vydrzi :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jůvindy jé, s culíkem vypadáš jako školní rošťačka!
    <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó děkuji! rošťačka je můj oblíbený vzhled :D

      Vymazat
  9. Prvý krát vidim zafarbené vlasy, a je to supr!
    a mam rada sivé trika s fotkobou potlačou.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, dnes mám na blogu pro všechny povalentýnskou slevu na oblečení 20%, pokud máš zájem tak se stav podívat, při koupi více kusů ušetříš na poštovném :)

    Určitě se ti vyplatí se u mně občas zastavit, každou chvíli přidávám nové zboží a budou následovat i další slevové akce!

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty vlasy ti takhle sluší mnohem víc:P:-)))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesto culík pořád nosit nebudu :) ale dík!

      Vymazat
  12. Krásný triko, krásný vajíčka a vůbec všechny fotky:) Máš moc hezký blog:)
    Sleduju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! jsem ráda že se ti tu líbí!

      Vymazat
  13. super to triko! aaale preco chces mat zase dlhe vlasky? kratke ti podla mna musia nehorazne pristat! ci proste zmena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! no chtěla bych dlouhý vlasy ale jak se znám tak to zase nevydržim a dřív nabo pozdějc to šmiknu :D a hlavně chci na fialovo!

      Vymazat
  14. ach, tady Ti to vážně sluší <3 :) punčocháče k těm balerínkám vypadají úžasně...
    a lásku moc přeju

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.