pondělí 27. února 2012

Radost

Minulá středa byla skvělá! Krásný den plný radosti :)
Jedním z důvodů proč jsem jela do Prahy bylo pozvání do obchodu Korres... Ten se nachází na Příkopech v Myslbeku a mají to tam vážně hezké... A pokud zrovna nemáte cestu do Prahy můžete nakupovat online tady :)

Dozvěděla jsem se spoustu věcí o kosmetice Korres o tom jak je to vlastně s přírodním složením ale i o historii značky... Například že jejich prvním výrobkem nebyl žádný voňavý krém ale sirup na bolení v krku - který dodnes vyrábějí... 




Velmi mě zaujaly přípravky na opalování které obsahují pravý řecký jogurt... To by se mojí kůži která se spálí i pod slunečníkem moc líbilo :)

O Korres jsem psala už dříve a nyní jsem dostala možnost vyzkoušet několik dalších výrobků tak vás budu informovat :) Jen rychle - jsem nadšená! 

A co vy a Korres? 

Zrovna teď by se mi ale víc než kosmetika hodil právě ten sirup na bolení v krku... Celý víkend jsem proležela a propásla jsem páteční ples na který jsem se tolik těšila... No děs! Piju průduškový čaj a zázvorový čaj a je mi zle... 

Doufám že vám je skvěle!


Alice

21 komentářů:

  1. Už jsem o Korres několikrát četla a velmi mě to láká.. škoda že mám Prahu tak daleko, určo bych se tam šla mrknout... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrkni na odkaz na online shop a můžeš to všechno okouknout tam :) ale pravda že neucejtíš ty krásný vůně!

      Vymazat
  2. čoo tak toto ti najviac na svete závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Korres miluju,hlavně jejich balzámy na rty a tělové mléko:)
    a ten syrup by se mi taky hodil://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo balzám na rty je super a tělový mléko taky! a brzo recenze na další věci :) a ať je líp přeju!

      Vymazat
  4. Korres je moje láska už dost dlouho, zrovna se vrátila kamarádka z Řecka a přivezla mi tunu nových věcí (hlavně balzámy, bez nich už nefunguju). Navíc mám od další kamarádky nasysleno spoustu vzorečků, takže pořád zkouším a zkouším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já se totálně zamilovala! a vzorečků mám taky hromadu a asi jako všechno chci :D

      Vymazat
  5. juuuu !! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. jsem četla sirup na holení...:D měla bych si dát oraz :D
    těším se na recenze, korres mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to ti závidím, Korres bych chtěla už dlouho zkusit, ale zatím mám docela zásobu všech krému, balzámů apod., ale potom ho určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja myslim mela ten opalovaci krem, ale malokdy se spalim, takze odlisnosti techto vyrobku moc nevidim, ale casem snad vyzkousim neco dalsiho!! jinak zazvorovy caj je sila, na vyleceni jedna z nejlepsich veci :) u nas se teda jeste dela nastrouhany zazvor s medem a slivovici, ale to je skutecne jen pro silne povahy! Rychle uzdraveni preju! :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.