pondělí 6. února 2012

Neon!

Neonky mě baví! 
Tyhle oslnivý punčochy mám už dlouho... Je to naprosto nepřehlédnutelný kousek a většinou na ně lidi dost reagují :)
Kombinace se zářivým lakem mě vážně baví! Lak jsem si půjčila od sestry (díky Majdi!)... Ve skutečnnosti je barva punčoch a laku skoro stejná o obojí je super-neon-zářivý :) 

A uvědomila jsem si že jsem vám ještě neukázala svoje oblíbené botky... Tak to jsou ony :) Už kdysi jsem o nich touživě psala v need-listu a potom jsem si je ve slevách ještě v Holandsku koupila... Jsou z h&m a jsou super!
Zítra jdu na pracovní pohovor tak mi posílejte pozitivní vlny!
Co vy a neon? Záříte?

Mějte se krásně!

Alice

29 komentářů:

  1. ty boty jsou paradni a vlny posilam :o)
    ale na neon me moc neuzije.. kazdopadne na tobe je skvelej a obdivuju to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlním se vlním, aby ti ty vlny přišly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem vyladěná na stejnou frekvenci! dík!

      Vymazat
  3. Ten lak mě baví!!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Proti neonu nic nenamítám, ale ještě jsem neobjevila ten praví kousek a kupovat si něco jen proto, aby to bylo neonové nechci. Ale třeba na mě někde ten pravý ještě čeká:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já zářím..- jsem zamilovaná :D haha :) ale muluju neonovou žlutou!!

    OdpovědětVymazat
  6. ty nehty!:)) miluju takhle zářivý barvy :))

    OdpovědětVymazat
  7. krásne to vyzerá spolu :)) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned jak jsem ten lak viděla chtěla jsem si i němu vzít ty punčochy :D

      Vymazat
  8. já mám neonově růžový balerínky z New Looku už asi 3 roky a jsou nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. něco neonově růžového musim ulovit :)

      Vymazat
  9. Mě by zajímalo, jak dopadl pracovní pohovor...? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalosť. Neóny zbožňujem, sem-tam nosím a máš pravdu, Alicka.. priťahuje to pohľady ľudí a často na to aj reagujú.) LAJK!

    OdpovědětVymazat
  11. Pro neonovou žlutou mám hrozně dlouho slabost!
    Palec hore!

    OdpovědětVymazat
  12. ušiju ti neonové šaty, chceš?

    OdpovědětVymazat
  13. to je mega uzasna farba!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Obdivuju tvojí odvahu co se barev týče, mým největším punčochovým úletem je šedá...Boty jsou nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Barvy miluju odjakživa a barevný punčocháče nosím několik let (i když někdy se taky cítím divně). Jinak neonové barvy se mi líbily už loni, takže teď se cítím jak ryba ve vodě a hledám správné svítivě žluté tričko na léto :-).
    A ségra má stejný lak i barvu, jako já, přivezla jsem si ho teď z Itálie. U nás jsem tu značku naviděla.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.