pondělí 20. února 2012

Medvěd

Dneska vám ukážu svůj medvědí kožíšek... Teda - medvědí má jenom rukávy :)
Když jsem si v Zaře kupovala kabát zahlédla jsem tuhle parádu... No láska na první pohled! Chlupatý věci se mi líbily už delší dobu ale nic z toho co jsem si zkoušela mi nesedlo tak jak bych chtěla... Až tenhle! 
Tak co na něj říkáte? 
Nemůžu se dočkat středy! Jedu do Prahy potkat skvělé slečny které jsem už hrozně dlouho neviděla :) A pak mě taky čeká něco z čeho mám hroznou radost...ale o tom později :)
Dneska večer jdu na turnaj v šipkách tak mi držte palce! :)
Mějte se krásně!
Alice

36 komentářů:

  1. ty vlasy ti takhle moc sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee tak to je krásne..neprehliadnutelné! :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tu dlouho nebyla. Máš teď krásný vlasy, drž se jich :). Kabát je úlet, na jednu stranu to není nuda (což je v českých ulicích potřeba jako soli), na druhou stranu, nadčasovej zrovna není..a bojím se, že příští rok už po něm možná nesáhneš.
    Jitta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za pochvalu! a uvidim no - myslim že jsem dostatečně ujetá na to abych byla schopna nosit trendy věci i když už nejsou trendy... uvidíme za rok :)

      Vymazat
  4. Vlasy = luxus. Neuvěřitelně jsi zhezkla.
    Kabát = pták Čau. Možná tě to minulo, zkus vyjůtubovat. Za mě ne : ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a chápu že se nemůžu líbit všem no...

      Vymazat
  5. Me se ten kabat nelibi vubec:(

    OdpovědětVymazat
  6. ten kabát je hnusný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zcela zásadně nesouhlasím - je krásný!

      Vymazat
  7. Na kabát mám takovej střední pohled :D Sama bych si ho nevzala, ale k Tobě sedí. Mít ho 50-i letá tipická Češka, tak je to děs.
    Jinak máš super boty ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja bych pochopila, ze kazdemu se libi jiny styl. Ale myslim si, ze nikomu by se nemely libit kousky, ktere vypadaji jako ze je nosila uz cela armada...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no komentovat co by se komu mělo a nemělo líbit je věc která se dost zásadně nelíbí mně... a nosila celá armáda? to moc nechápu... připadá ti ten kabát špinavý nebo roztrhaný?

      Vymazat
    2. U krku jsou ty chlupy uz ted pomackane (jak bude cela kozesinova cast vypadat po mesici noseni???) a je videt, ze cela ta nekozesinova cast je od tech chlupu. Ze se na ní chytají. Mozna jsem to napsala spatne, nechtela jsem ti cpat co by se ti nemelo libit, spis sem tim chtela rict, ze mi prijde zbytecne koupit si neco, co uz z obchodu vypada jako obnosene...

      Vymazat
    3. já ti nevim to že se ty chlupy trochu mačkaj mi příjde jasný - je to přece jenom plast a né králík s tim se nedá nic dělat a žíly mi to teda netrhá... trup jsem mohla před focemím odchlupit to je pravda a za to se omlouvám... ale stejnak mi to prostě onošený nepříjde... kor když to srovnám s tim co bych si z obchodu fakt nikdy neodnesla - třeba roztrhaný džíny...

      Vymazat
  9. mne sa na tom nepaci ze nie je cely chlpaty. Vyzera to divne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to se mi právě líbí! hlavně proto že v celochlupatejch věcech vypadm fakt blbě...

      Vymazat
  10. krásný kožich,moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš teď krásný vlasy! Sluší ti to...moc.

    OdpovědětVymazat
  12. Nice post! Check my blog and follow me if you want!
    Ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna přemýšlím nad koupí nějakého kožichu, zatím tak sonduju v sekáčích a obchodech ale pořád nemůžu najít ten pravý. Děsí mě, že budu vypadat jako medvěd. Neměla bych odvahu si na sebe vzít zrovna tenhle kousek ale mco ti sluší =)

    http://makovabrokolice.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no řekla bych že se s určitou medvědovitostí musí počítat - přece jenom ty chlupy to je nějakýho objemu navíc... a děkuju moc!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.