neděle 12. února 2012

Kočka na Řípu

Měla jsem tu o víkendu moc milou návštěvu z Leidenu a velmi jsem si to užila :) Včera jsme si udělali výlet do Prahy... Ale hochy tak zaujal Říp kolem kterého jsme projížděli že jsme odbočili a jeli na Říp! Já se teda přiznám - byla jsem tam poprvé v životě... A je to krása!  
Sice byla trochu mlha takže výhledy nebyly uplně nekonečné ale stejně je to moc hezký pohled na tu naši zemi :) A rotunda sv. Jiří je krásná kor když je nebe až neskutečně modré!
Na vrcholku se k nám přidala kočka kterou bych si hned nechala takže fotky mám jenom s kočkou :)
Rotunda sv. Jiří...
Výhled směrem ku Praze...
Určitě doporučuju Říp jako cíl výletu! Kočka je zřejmě místní tak jí pozdravujte :) Akorát teda bude lepší s výletem na Říp počkat na jaro - cesta dolů uklouzanou pěšinou byla celkem adrenalinová... 

Do Prahy jsme nakonec taky dojeli... A jako snad všem cizincům co znám se i těmto mým kamarádům moc líbila :) 
Máte rádi kočky? A byli jste na Řípu?


Mějte se skvěle!
Alice

16 komentářů:

  1. Nádherné fotky ...ten kabatik ti úplne ladí s tým krásnym modrým nebom

    OdpovědětVymazat
  2. krása, hochy z Leidenu závidím, kvůli to bě vážili takovou cestu, ale stojíš za to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) udělali mi největší radost po všech kamarádech se mi strašně stýská...

      Vymazat
  3. máme rádi kočky!a říp taky:)

    OdpovědětVymazat
  4. no kdo by se s ní nepoňuňal!!! :D taky pořád mazlím zvířata...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už mi o maminka vyčetla že nemám šahat cizí kočky :D

      Vymazat
  5. alice, zajdi na všup na klauzury. mají tam živého králíčka, kterého celý semestr modelovali...a taky spoustu porcelánových zajdů;) do čtvrtka. no a nejenom ty králíčky tam mají, taky spooooustu jiných krásných věcí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nestíhááááám! ale děkuju za info!

      Vymazat
  6. Kočky miluju (mám doma 2), takže bych fotky s touhle Micinou měla určitě taky :) Říp je moc daleko, ale ráda bych si na něj jednou vyšla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. závidim že máš doma kočky! a určitě si jednou výlet udělej :)

      Vymazat
  7. Jů,fotky jako z pohádky, nedivím se, že se jim tam líbilo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.