úterý 28. února 2012

Je to se mnou marný...

...taky toužím po Marni... 


Znáte to - nejdřív se objevilo video (který se mi btw moc líbí - taková krásná pohodová letní atmosféra...) potom první fotky a najdenou byla kolekce Marni pro h&m všude... No a člověk chvilku odolává... Jenže pak už to prostě nejde a vy se přistihnete jak slintáte nad těma dokonalejma stříbrnejma botama už půl hodiny a vymejšlíte jak přemluvit chlebodárce (ahoj mami hele koukej to je krááása!) že tahle nádhera je fakt fakt nutnost... 

A to bych nebyla já kdybych se o svoje tohle-chci-ty-jo-fakt-chci nepodělila i s váma :) Přiznám se že mě neuchvátilo všechno - některé vzory jsou na můj vkus moc do hnědo-zelena a to jsou barvy kterým nefandím... Ovšem uplně jiná věc jsou puntíky! No nebo - jsou to ještě puntíky když jsou tak velký? Ale což ať je to co je to je to prostě úžasný!!!



Absolutní vrchol kolekce pro mě představuje tenhle kabátek... Jako wow prostě! 




Další vlnu nadšení u mě vyvolal tenhle kostýmek... Elegance a zároveň hravost!


Tyhle dva kousky jsou trochu odlišný ale nemálo senzační! Lesklá kůže v kombinaci s dalším materiálem no prostě paráda... 
 

A boty! Dokonalost ve stříbře dalo by se říct... Sandálky bych vyzula tak akorát abych se přezula do lodiček a naopak... Skvost!!!
A šperky jsou taky úžasný! Barevný jsou super ale mi se nejvíc líbí tenhe velký bílý květ...

Všechnu tu krásu můžete okukovat třeba na stránkách h&m :)

Tak co na to říkáte? Nadšení? Máte svoje vyvolené kousky? 

Mějte se skvěle!

Alice

20 komentářů:

  1. Muj styl to neni, ale na tobe by to bylo skvele :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediný, co se mi tam líbí, je ten náhrdelník, ale ta cena. To se bez něj asi obejdu:) Na mě je to takový beztvarý. I když propracovaný střih by se zase bil s těmi puntíky, takže to si asi nevyberu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já se bez těch věcí taky ve výsledku budu muset obejít...ale snění je to hezký :)

      Vymazat
  3. nelibi, su to take beztvare handry za premrstene ceny, ale budiz, sialenstvo a marketing urcite zafunguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sialenstvo na mě zabírá spolehlivě :D

      Vymazat
  4. Kdybych měla čas a kdyby se mě cenovky zase nepokoušely diskriminovat jenom proto, že si nemůžu jít stát do fronty do Londýna, asi bych se nechala zlomit. Ale jsem naštvaná, takže ne.

    OdpovědětVymazat
  5. nadšení!! mně se nejvíc líbí ten motiv na plavkách

    OdpovědětVymazat
  6. ten modro-puntíkatý kabátek je absolutně boží

    OdpovědětVymazat
  7. ten kabátik je milý.
    ale inak to vo mne akosi nedokáže vzbudiť nadšenie.

    OdpovědětVymazat
  8. Mna tato kolekcia bohuzial nejak neuzajala...ale nechcem nic hovorit, dokial ju neuvidim celkom celu a nazivo! Uz sa mi viac krat stalo, ze som si takto neocakavane nasla kusok, ktory si ma celkom opantal ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Kabátek je krásný! brala bych i sandálky, jen kdyby nebyly tak placatý...

    OdpovědětVymazat
  10. Me se zatim ta kolekce moc nelibi, ale nemela jsem moc cas se poradne kouknout na vsechno, tak doufam ze tam preci jen neco najdu nakonec :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.