čtvrtek 9. února 2012

Jaro

Sice vážně miluju zimu ale přiznám se že se taky trochu těším na jaro :)
A jaký chci jaro? Barevný! Vlající! Zářivý a třpytivý! A s platformama a bačkůrkama... 
A protože projíždění stránek oblíbených obchodů mě vážně baví podělím se s vámi o své favority :)

Sukně COS  (což je mimochodem uplně dokonalý obchod = chci snad uplně všechno!) a triko h&m... Barvy!

Krátké šaty jsou potřeba pořád... Nemám žádný flitrovaný a vůbec se mi to nelíbí! (topshop) A ty neonový se zipem jsou prostě úžasný! (h&m)

Další věcí která se mi hrozně líbí je používání neoprenu... Nutně potřebuju neoprenový šaty! (COS) A taky asymetrickou vlající sukni... (topshop)
Barvy nemusí být jenom extra zářivé... Genialitu nacházím v košilo-šatech! (COS) A retro inspirace + květy to mě taky nenechá klidnou... (topshop)

Samostatnou kategorií jsou dlouhé šaty... Nejlépe s průhlednou sukní nebo asymetrií nebo jiným důmyslným detailem... Ale teda víc by se mi líbily třeba v zářivé modré ale takové jsem nenašla... (asos, zara, COS, topshop)

A boty no samozřejmě :)
Zářivý "tenisky" na platformě? Neoprénový neon botky? Wow to chci!!! (h&m) A nebo taky trošku vylepšený oxfordky... (COS)
 Mám silnou touhu si přidat pár centimetrů a tak koukám po botkách na platformě... Zářivé barvy puntíky nebo autíčka beru všema deseti :) A creepers mi příjdou uplně super! (asos)
A kromě platforem se mi líbí bačkůrky... Nejlépe opět krásně barevné nebo třpytivé... (topshop a ty mint asos)
A nakonec šperky... Stříbrný velký drsňácký! Koukněte na Regal Rose a zamilujte se do všeho jako já...
A dva nej nej kousky na který jsem narazila... Parádní náušnice z Regal Rose na kterou koukám už pár týdnů a nejdrsnější boty! Jsou z Nasty Gal kde je toho celkově dost k okukování.... 


No tak to by byl takový jarní seznam... Blbý je že ve většině případů zůstane u sledování vybranýho kousku na internetu nebo hledání dostupnější verze po obchodech... Brigádu stále nemám (ale držte palce je to v jednání!) takže teď nakupuju hlavně pohledem...


A co vy? Jaký bude jaro? :)


Mějte se krásně!


Alice

20 komentářů:

  1. Taky se chystám jaro trochu přibarvit:P A rozhodně asymetrická sukně, ta mi na jaře nesmí chybět!:-))
    Ty puntíčkatý a poslední botky jsou nejvíc parádní:))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ach...:) nádherný kousky..!! Hlacně ty flitrovaný šaty :O

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, Cos je fakt peklo, jejich internetový stránky si musím zakazovat, jinak bych si objednala snad úplně všechno. A ta lebka na ucho je super, moc dobře mi sedí, nikde netlačí ani nepadá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsem ráda že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
  4. a práci hledáš v čr nebo v holandu?

    barvičky chválim, taky se nemůžu dočkat, až bude zase teplo

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v čr - už jsem uplně nadobro zpátky...
      dík :)

      Vymazat
  5. ja už sa tak tešim na leto teplo, si mi spravila len naladičku ked som videla tie veci... škoda že je ešte na vsetko taka strasna zima :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda sukně a šaty nosim i celou zimu ale těšim se až je budu moc nosit jen tak :D
      díky! :)

      Vymazat
  6. já taky zimu miluju. A na jaro se těšim, protože chci nosit podpaky :D ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Na zářivý a třpytivý jaro se neskutečně těším!
    A ty květované šaty, ty mi vyrazily dech <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo a víš že jsem si na tebe vzpomněla když sem na ně koukala? dobrý :D

      Vymazat
  8. ..úprimne povedané, asi by som to brala všetko!! Nasty gal ayeeeee they go hard!!

    OdpovědětVymazat
  9. chceeeem..chceeeeem! bozinku..tusim som nemala davat tu vypoved:DDDD

    OdpovědětVymazat
  10. ty černé šaty jsou všechny boží!!

    a earcuff z topshopu mám přesně tenhle, jen ve zlaté a je božíí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.