sobota 14. ledna 2012

Praha

Výlet do Prahy byl uplně super! Koupila jsem si nádhernej kabát a ještě něco navíc ale o tom až později :)
Kromě nakupování jsem totiž taky měla sraz se skvělejma ženama :) Viděla jsem se s Olgou a s Oksanou a nakonec se k nám přidala ještě Beátka...

Beát si přinesla hromadu krásných věcí který jsme jí chtěly zabavit... No nesluší nám buřinky? :)

 :)
 Olga nám ukázala krásnou košilku se kterou měla nepříjemné trápení...
A Beátce to prostě hrozně slušelo :)

No prostě skvělý posezení s úžasnejma kráskama :) Musim si dělat takový výlety častějc! Ale příště pečem na kafíčko a přesunem se někam na bar! 

A tady to bude příště o kabátku! Je to jeden z těch co jsem tady vyvěšovala minule... Hádejte který! :)

Mějte se skvěle!

Alice

6 komentářů:

  1. Nádherná zostavička! Všetky vyzeráte veľmi fit!

    OdpovědětVymazat
  2. Oksi no neboj :D
    Evi příště by ses mohla přidat ráda bych tě viděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kde se dají sehnat ty buřinky? Já bych jednu takovou nutně potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla je Beátka ze showroomu h&m a na jaře by měli být v obchodech tuším :)

      Vymazat
    2. Sice h&m moc nemusím, ale pro ten klobouk asi udělám výjimku teda:)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.