čtvrtek 5. ledna 2012

Opožděná

Šťastný nový rok! Mějte se krásně! Užívejte si! Buďte zdraví a šťastní a spokojení! A taky hodně lásky a úspěchu a radosti! A jop uvědomuju si že jsem krapet opožděná... Ale i tak jsem vám chtěla popřát :)

A k tomu opoždění... Teda řeknu vám padnout na Novej rok s dětskou nemocí proti který jsem očkovaná to se prostě může stát jenom mě... Takže ležim a bolim a kňourám a jsem opožděná... Doufám že mi odpustíte drazí! A já se polepšim jen co mi bude líp...

A ještě k Silvestru... Bylo to letos pěkně divoký :) Důkazní materiál přikládám :)

 Šťastnej novej!
 Holení hlavy v noci mě fakt začalo bavit :D 
A ve 4 ráno vystříkanej hasičák a jediná plná lahev - Fanta...

A jaký byl váš Silvestr? :)

Mějte se krásně!

Alice

8 komentářů:

  1. Já si taky Silvestr užila akorát nabyl teda tak odvázanej jako ten tvůj :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyk jsem si ho užila, akorát jsem byla krapet mokrá(spíš úplně promočená), protože ho každý rok slavíme na svahu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj tebe šťastný nový rok ...nech je lepší než ten posledný

    OdpovědětVymazat
  4. copak máš? psí ušnice?=)
    botky jsou krásný...silvestr byl nuda, ale já nemam problém si ho nahradit kdykoli jindy:D (třeba včera:D)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  5. tie červené topánky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak lustruju tvůj blog a líbíš se mi čím dál víc. Nakonec dobře, že žabomyší války probíhají. Jinak bych tě nenašla, nebo někdy později.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.