úterý 24. ledna 2012

Not afraid

Barev se opravdu nebojím naopak se v nich vyžívám :) Sice potom na ulici docela vyčnívám ale to mi nevadí... Takže když jsem si potřebovala koupit nové rukavice ty nejzářivější byly jasnou volbou :) Jsou z h&m stejně jako nová čepice... 

Kabátek je ze Zary a punčochy h&m...

Tuhle zeď do který se hezky opírá odpolední slunce máme přímo za kolejí takže můžete očekávat více fotek právě u ní :) A naše kolej? To je ona a v kroužku je náš balkón :) Ano bydlím se svým milým až úplně nahoře! Jestli přestane jezdit výtah tak nikam nepůjdu... :D



Ale teď mizím do kina na ty Muže kteří nenávidí ženy... No jsem opravdu zvědavá!

A co vy a barvy?


Mějte se skvěle!


Alice

34 komentářů:

  1. Ty rukavice jsou krásné! Já se pořád barev tak nějak bojím. Neumím je moc kombinovat. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já kombinuju jak mě zrovna napadne :D

      Vymazat
  2. bez barev by to nešlo....si to představ celý v černym.....nuda, fuj:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. vybláho než mi došlo co je to "škriatok" :D děkuju :)

      Vymazat
  4. ach..to je krásne krásne!!toľko farieb pokope!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si krásne farebná moc ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  6. perfektní kombinace ♥
    baret Ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. pani, uplne uzasne kombinujes barvy :) me se to hrozne libi, ale sama nosim spis cerne kalhoty, cerny kabat a maximalne jen barevny svetr nebo vyraznejsi doplnky.. ale pracuju na tom a hodlam to postupne menit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a víš co - já zase nemám žádnej barevnej svetr jen šedý a černý :D

      Vymazat
  8. Takhle vysoko? Ježíííš :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti fakt budu na furt závidět ty Martensky, nebo spíš ten fakt že neznám nikoho, komu by slušely víc než tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo děkuju! se červenám uplně! :)

      Vymazat
  10. tobě barvy sedí, to je fakt! v nějakém šedém outfitu si tě nedokážu představit :))

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá kombinace. Minimalistické a barevné.
    Škoda, že sluníčko trochu zkreslilo barvy (konkrétně zabilo kabát).
    Každopádně moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo zkreslilo ve skutečnosti jsou i ty rukavice trochu jiný... a děkuju moc :)

      Vymazat
  12. Poslední dobrou se v těch barvách nějak vyžíváš! Palec nahoru za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to neni poslední dobou to je celoživotní posedlost :D

      Vymazat
  13. Krásne silonky! A ten kabátik... :).

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. Jen škoda baretu, ten nezáří :))

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. S barvami jsem na tom stejně jako ty. Miluju jejich vzájemné kombinování, i když někomu se to už může zdát přehnané. Takže ti fandím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a jsem ráda že v tom nejsem sama :)

      Vymazat
  16. K tobě se tak mooc hodí ty botky!!Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já je naprosto zbožňuju! :)

      Vymazat
  17. me okouzlil tvuj kabatek, ten strih a barva, nemuzu se na nej vynadivat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! taky ho žeru po všech stránkách :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.