čtvrtek 19. ledna 2012

Nejdelší

Pořídila jsem si opravdu dlouhou náušnici! Byla v páru s peckou - pro mě úplně ideální protože stejně vždycky nosím dlouhou a malou :)
Jezdím teď na spoustu výletů! Včera jsem měla v Praze nečekaný sraz s kamarádama z Leidenu... Bylo uplně super je zase vidět... Sice jenom jeden společný večer ale stejně to byla paráda :)
A dneska jsem přijela do Znojma! Sice tu není sníh ale stejně je tu krásně :)

Jak dlouhá je vaše nejdelší?

Mějte se krásně!

Alice

24 komentářů:

  1. Skvělá naušnice..děsně se k tobě hodí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vidět alespoň kousek tvého prsa je stejný pocit jako objevit Ameriku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, máš recht, najít je dá docela práci.

      Vymazat
    2. Beátko muck :)
      a anonyme oceňuju že teda i tak hledáš :D

      Vymazat
  3. Odvážná fota:P:-)))
    Miluju tvůj úsměv.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jooj toto je na mňa..takéto bohémske nádhery ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ti to na tých fotkách pristane

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, RegalRose je super, měla jsem tam vyhlídnutých tak 50 věcí a nakonec jsem je musela zmáčknout na 2, ale stojí to za to! Ta náušnice na tobě vypadá skvěle, při mý šikovnosti bych z ní většinu peříček orvala hned při prvním nošení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super je! a dobre fotkyy

      Vymazat
    2. Terez RegalRose je fakt bomba :) a hádej co se mi stalo první večer co sem jí měla - otrhla jsem si peříčko! :D
      Wendy děkuju :)

      Vymazat
  7. Olol , nausnice fotit jedine navostro :D
    Tika

    OdpovědětVymazat
  8. No já jsem pro odvážné foto, ale strie by být vidět nemusely:(

    OdpovědětVymazat
  9. Strasne krasna nausnica:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.