neděle 15. ledna 2012

Na sněhu

Jak určitě víte miluju sníh! A když ho konečně trochu napadlo musela jsem se v něm hned vyválet :) A to ve svém novém kabátku... Je ze Zary byl ve skvělý slevě a je uplně úžasnej! Ta barva se mi hrozně líbí a je krásně hebký...


Takže v tomhle bodě byla mise Praha úspěšná... Horší je to s dalšíma věcma - kabelku jsem nenašla a vůni taky ne... Zjistila jsem totiž že skoro nemám čich - asi musim počkat až mi aspoň trochu poleví rýma... 
A nakonec doporučení - musíte se podívat na tohle video!!! Pět lidí hraje na jednu kytaru a ještě navíc zpívaj skvělou píseň! 


Co říkáte na kabátek? A máte sníh? 


Mějte se krásně a válejte se ve sněhu!



Alice

23 komentářů:

  1. na poslednej vyzeráš ako pipi dlhá pančucha! už len copy ti chýbajú!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek se mi mooc líbí! a má krásný vnitřek, já jsem vůbec magor který se zamilovává do věci podle podšívky, nejnovější kabát mě dostal vlaštovkama zevnitř, mám několikery boty s geniální podrážkou a tak:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je moc pěknej:-)
    Mimochodem, miluju tvoje boty!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krásny kabátek :) ♥ no my sneh nemáme :D a nevadí mi to ani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a já sníh potřebuju! :)

      Vymazat
  5. Na mě moc barviček najednou, ale tobě to moc sluší.:-) Kabát je bezva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si myslela, že to bude tenhle :))

      Vymazat
    2. Adele barvy to je moje :)
      Lindi ty mě máš přečtenou :)

      Vymazat
  6. si krasne farebna !!!:))







    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, nádherný kabát! Tak kombinace s pastelovou fižalovou je překvapivá, ale příjemně. :)
    Taky jsem nadšená ze sněhu, jen u nás je ho poskrovnu. Achjó!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! barevný komba to je moje :D

      Vymazat
  8. krásna!!
    ja chcem sneh :/
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ten kabátek má fakt super barvu, ale silonky jsou lepší!!:P

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.