neděle 29. ledna 2012

Fialová!

Mám stejnou barvu vlasů už rok a to je u mě hrozně dlouhá doba! Potřebuju změnu! Potřebuju něco nového! A u mě potřeba změny neznamená odstín sem nebo tam ale něco radikálního :)
Tahle fotka je velmi inspirativní... (z weheartit)

Takovou růžovou už jsem měla a a modrou taky... Takže - chci fialovou! Toužím po fialové! Potřebuju fialovou! 

A přikládám hromadu fotek :)



Nádherná Charlotte Free na fotkách Terryho Richardsona...  Je teda fakt super i v růžovejch vlasech... (Bráno zde)


Naprosto úžasnou barvu má Ivania! Líbí se mi že je vlastně jen trochu fialová ale taky šedá... Krásná prostě! (Fotky jsou samozřejmě z jejího skvělého blogu :) )


A další skvělá vlasy a barvy... Ano ano opravdu potřebuju fialový vlasy! (Fotky opět z weheartit)

Tak co vy na to? :)

Mějte se krásně!

Alice

34 komentářů:

  1. Já na to: "Ano, ano, ano!"
    Bude to super!

    OdpovědětVymazat
  2. fialovou ber!!! to bude božíí

    OdpovědětVymazat
  3. Keby som mala na také niečo odvahu ale ja by som brala viacej kriklavo ruzovu alebo tak jemne ružovú
    máš krásny pozmenený dizajn naozaj sa mi moc páči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo tobě by to zrovna fakt slušelo :) a děkuju za pochvalu! :)

      Vymazat
  4. vyzerá to super určite do toho choď,kebyže teraz nemám ružovú tiež si dám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš to super! tak fialovou potom :) a dík!

      Vymazat
  5. ta jemně fialová vypadá dobře. já zase uvažuju, že si udělám fialový konce (jenom na chvíli, smejvací)

    OdpovědětVymazat
  6. ja mam teraz fialové :) ale idem na takú oranžovú s červenou a žltou ^^ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš to pěkný! ale já chci světlejší :) a oranžová zní dobře :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. ta 2 a 5 zespodu! krása! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky potřebuju nějakou barvičku na vlasy...jen blbý je,že jsem brunetka takže nejdřív musim odbarvit..hmm uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já taky musim nejdřiv odbarvit...ale jdu do toho :)

      Vymazat
  10. Hodně štěstí při barvení! Já už na fialovou myslím 3měsíce. Teď odbarvuji dokonale na bílo/šedo a pak asi dám lehký přeliv fialové, možná modré. Těším se na tvůj výsledek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a já se těšim na tvůj výsledek! :)

      Vymazat
  11. já se tak\ těšim určitě i to bude slušet. Ho a pokud můžeš, hoď sem fotky, když jsi měla jiný barvy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a doufám :) a koukni na starší příspěvky uvidíš různý barvy :D

      Vymazat
  12. mě se líbí ten krátký sestřih s jasnou fialovou...taková ta světlá barva mi až moc připomíná mojí učitelku na základce, která věčně nosila fijalovej květák :/

    OdpovědětVymazat
  13. Je to nádhera..tiež sa rozplývam nad takými vlasmi, ale patrí do tej kategórie vecí, na ktoré sa budem vždy len pozerať.. :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já se neudržim a jdu do toho :)

      Vymazat
  14. suprové!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. jojo do toho, ale nejvíc ses mi asi líbila s bílými... taková vílovská :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych že se to k bílé bude blížit :) a děkuju!

      Vymazat
  16. Alick.. áno daj si!! Bude to vyzerať skvele. A ešte sa chcem opýtať.. stále používaš Lush hennu alebo si časom prešla na inú farbu? Si pamätám ako si si na začiatku dávala tú hennu.. bola si s ňou spoko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) a jo jo tu Lush hennu používám už asi rok a spokojenost naprostá! copak uvažuješ o změně? :)

      Vymazat
    2. Hmmm, no uvažujem.) Ale sa bojím ako by mi to chytilo.) A kebyže si nafarbím raz a trebárs sa rozhodnem, že si to už nechcem obnoviť, ale chcem sa vrátiť k pôvodnému vlasu.. dá sa to? Normálne sa to pekne postupne vyzmýva? Ďakujem, Alicka, si milá.

      Vymazat
    3. no já to teď hodlám odbarvit tak nevím no možná mi vypadaj všechny vlasy... a vymývalo se mi to tak pěkně postupně že to snad ani nebylo poznat - koukni na fotky tak z půlky prosince to jsem se 4 měsíce nebarvila vůbec a tak to vypadalo... jsem zvědavá!

      Vymazat
  17. Jeee! ja som na tom uplne podobne!!! :) ruzove nechcem, lebo sa mi uz nezdaju pekne! a presne take fialovo blede sa mi pacia nesmierne.. rozmyslam,ze ked uz si znicit vlasy, tak proste poriadne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. paráda! tak teď jsme dvě zrzavý tak budem dvě fialový! :D a naprosto souhlasim - když už tak už :D

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.